Bromölla del III
Ok den 28 klockan 15 då! Alla hittar huset hoppas jag :=)
Ok den 28 klockan 15 då! Alla hittar huset hoppas jag :=)
MIA!!!!!
Vill du och har inge att göra kan ju du komma o fika med Casper, Dylan skulle nog bli glad han me för vi har inget planerat!
Eller om du vill ta en fika på böckmans så kan vi det med. För du jobbad ju nästa lördag?
Bestäm vad du vill och kan så klart! Vid 15 är bra båda här hemma eller på böckmans!
Nu ska jag till bibblan med ungarna och är inte hemma förrens cirka halv 4.
Vi tar fikan den 28 april och hoppas nu några stycken kan komma för vår frys är sprängfylld med kakor!
Hanna, Hälsa Jasmin o Anna från oss, vi i ska tänka på er pärontårta också. Så får våra goa kakor ligga en vecka till i frysen!
Igår när jag jag hade hat lektion i 45 min ringde de från dagis och sa att Dylan hade vattenkoppor!
När han väll var hemma hade han EN lite prick i ljumsken, inga fler. Pierres syrra som är sjuksköterska trodde inte det alls var vattenkoppor.
Sen innan P gick hem från dagiset med Dylan säger en av fröknana att ALLA sårskopor måste vara bort innan han får lämnas igen. Detta stämmer inte alls då det enligt sjukvårdsupplysningen går bra att lämna så snart det har blivit sårskorpor annars kan man få vara hemma i 3 veckor. De smittar ju inte då heller.
Men det var inte vattenkoppor utan ett litet värmeutslag pojken fått, tänk vad dagis kan stressa upp oss föräldrar för ett mini mini utslag under blöjan. Pierre var hysterisk för han har ju prov på torsdag och det är ju inga bra att plugga med Dylan hemma.
Idag är han på dagis igen med matsäck i sin ryggsäck för de skulle till skogen! Oj va sjuk han var!
Idag ska jag jobba i Kristianstad mellan 14-21.30, sen ska jag få jobba ett dagspass samt ett nattpass innan min period börjar i juli. SEn kan jag bli inringd när jag behövs!
Börjar bli lite nervös över att jobba natten men sen tänker jag att jag kan vara med barnen så mycket mer i sommar plus att jag samtidigt kan läsa på högskolan. jag kan ju plugga på betald arbetstid
Jaja nu ska jag skriva en uppsats på 800 ord om reflektion o didaktikkursen, jippy va skoj!
Om intresse finns så har jag faktiskt frysen full me nyttiga havrefrallor också om nån nu vill smaka dem! Nyttiga och supergoa!
Jag ska sommarjobba inom vården i sommar i kristianstad. Börja 3 juli med mina nätter. Men gör jag introduktionen redan nu kan jag bli inring om de behöver vikarie redan nu.
Hej hej!
Undrar vilka som kommer imorgon?
Kankse kan vi säga 14.30? Ser ju ut och bli fint väder så vi kan ju sitta ute och fika. Har massa filter de små kan sitta på med så ni mammor får lite ledigt
Jackie ska börja på fotboll nästa lördag så det kommer ju bli spännade. Håller sedan på till september. Får se om hon tycker det är kul. Pieres mamma tvingade honom spela fotboll i många år fast han inte ville. En sån mamma är INTE jag!
Nu ska ha skrivas igen..............
Lite orolig att Jackie har för många aktiviteter bara, gympa,kör,simning och nu fotboll också:)
Men hon älskar allt hon gör så jag låter henne få ha dem .
Jobbigt bara om nu Dylan också skulle börja med aktiviteter.
Deklarerat har vi redan och får 7000 kr tillbaka!
JObbad ju i onsdags och tydligen är nätterna mycket lugna på den avdelning jag ska vara. Så jag ska städa och tvätta sen kan jag plugga, titta på film, läsa eller surfa på nätet på betald arbetstid. Bara jag inte somna då förstås! Ska jobba 21.15 till 07.15 så det SKA jag banne mig fixa!
Charro: Min karl är med envis, var aldrig hemma när han var sjuk utan jobbade till och med en gång när han hade maginfluensa. Men han fick åka hem efter 2 timmar då han hade spytt så många gånger! Dessa envisa karlar!