Inlägg från: Spindelskratt |Visa alla inlägg
  • Spindelskratt

Bromölla del III

Leon: Några kossor har jag inte sett, men grödby ligger inte det där Tiansvägen delar sig i en mindre rondell, går man till höger från Tiansvägen så är det vår dagliga runda hela gatan upp o runt hörnet längre fram har jag åkermark med staket o sten samt villor. Är jag ens i närheten
    Fortsätter man rakt fram i rondellen så kommer man till sjö med mindre badplats

Det var väldigt blandade åldrar på Öppna, Loke var garanterat yngst

Klart du ska med nästa gång?
    Ska vi boka dag redan nu

Nu fick jag plötsligt liten "egen tid" sambon drog till tippen med gossen. Så då ska jag passa på att putsa dessa svarta fönster vi har.

• Spindelskratt

Pussel: Ja vad jobbigt för dig med höften. Tycker e.g att Öppna förskolan ligger väldigt dumt till. Borde den inte ligga mera centralt.

Jag hänger klart på imorgon om du ska dit så bara hojta i god tid

Gossen hade ju skoj o det är bra träning för honom att träffa andra så han blir härdad inför dagiset

Leon: Okej, gick ju rundan i e.m o nog tyckte jag det luktade kossor men jag såg inga

• Spindelskratt

OJ! Emma vilket bra pris ni fick. Har aldrig vågat lägga bud eller lägga ut saker på Tradera, håller mig till blocket

Leon: Åh, en massa små söta kalvar kan jag tänka mig, får kanske be sambon köra åt det hållet

Prinsungen: Vet inte om jag sagt "Hej o välkommen" för visst är du ny här, eller

Hur går det för er andra?
    Kommer alla på lördag?

• Spindelskratt

Åh, Emma jag o Loke somnade ute i solen, han i vagnen o jag i solstolen. Jätteskönt!
    Fast jag hade ju så gärna velat följa med er till öppna.

Vi får ta igen det nästa vecka

Nu väntar städning av hela huset, skulle putsa fönster med tänkte jag men hittar inte skrapan.

• Spindelskratt

Vet ni ...jag tror jag blir knast på sambon alltså.
    För ett tag sedan så sa jag halvt på skämt halvt på allvar "det skulle vara fint med en vit klänning" till det får jag svaret "jamen välj en då"
    Sedan inte ett ord mer. Tyst, knäpptyst!

Så igår så frågar han om jag hittat min klänning än, jag bara skrattade till svar o han bara flinade. Är han tönn eller vad

Men nu går jag här o funderar på att lägga en lapp med vers frieri i påskägget. Dumt eller vad säger ni?
    Och vad 17 ska man skriva...

Nåja, fortsätter städa här

• Spindelskratt

Emma: Okej, då får vi kanske satsa på månd-onsdag eller torsdagen nästa vecka. Fast det kan vi bestämma mer om imorgon

Ska klura på det där med frieri texten, får se vad som sker.
    Fast om han svarar Ja (vilket han måste göra) så vill jag ha det till hösten, har alltid velat ha ett höstbröllopp o jag orkar inte vänta till nästa höst, läääänge ju

• Spindelskratt

Pussel: Men då är det bara måndag kvar så då tar vi det. Fast jag tror jag ska gå dit onsdagen med

Ska bli spännande att se vad som händer till påsk...

Vi ses imorgon, Kommer alla?

• Spindelskratt

Leon: Aha, men då vet jag ju nästan var de söta kalvarna finns. Får kanske ta en extra lång promenad en dag o se dem
    Vi är inte ens förlovade här men jag kör på ändå, fast det inte är lätt att komma på nått att bra att skriva tycker mest det låter larvigt *S*

Men hörni nu får ni vara tysta imorgon o inte säga nått om sambon hänger på

• Spindelskratt

Leon: Det är på fel håll
    Du kommer ju in på Grödbyvägen,(gissar jag) sväng höger in på Öster gatan rakt fram mot Folketshusvägen, ta vänster i korset o sedan höger in på Dalagatan. Vångagatan kommer längs med Dalagatan, fast jag vet inte hur långt bort.
    Eller ett annat tips kolla eniro.se

Pussel: Bra förslag att byta fikan till tisdag

Vi ses imorgon då

• Spindelskratt

Böckmans blir det för vår del.
    När stänger dem, tänkte att det kanske blir sent med 15.30.

Tråkigt med sjuka Jessica, spara fikat i frysen så tar vi det en annan gång

Leon hittar du till Böckmans? Mellan systembolatet o Banken

Pussel kommer din gubbe med så släpar jag med min, tror inte min gubbe vill vara ensam bland kvinnsfolk

Svar på tråden Bromölla del III