• SweetStarAngel

Vad har ni för färg(dominerande) i köket?

Vi har cappucino som dominerande färg och sen blått och ljusa träslag i möblerna.
    Rösta på den färg som är dominerande i ert kök.

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni för färg(dominerande) i köket?
  • annca

Björkluckor, körsbärslister och golv, sandfärgad sjöste, grå skiva, gråvitt bord och stolar och gula väggar.
    Hmmm... väggarna dominerar helt klart av de färgerna ovan => gult

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • modermadde

grönt har vi.. sån där "gammaldags* älskar den...

• MiDaMi

hatar vårt kök... inte vi som målat.. hyresvärden som bestämt att det ska vara denna äckligt fula gröna färg på skåp o lådor... annars har vi äggskalsvita väggar...

• Sencha

Blått. Senast omgjort på 60-talet, tror jag.

• Soffis79

Vi har mestadels vitt. Men där köksbordet står har personen som bodde här innan oss satt en grön tapet med frukter o grejer på en bård, asfult!

• Elli47

Vi har kombinerat kök/allrum. I köksdelen är alla skåpluckor samt diskmaskin/kyl/frys i körsbär. Möblemang i själva allrummet (köksmöbler, soffa etc) är i brun ek och skinn. Väggarna går i ljusgrått/vitt.

• minimia80

vi har blå/grå vägger och gula luckor i vårat kök med mörkbetsade lister och lite mörkare bänkskivor och ett matsalsbord i indostil

alla vitvaror utan diskmaskinen är av rostfritt

• Sallisen

Vitt (Stockholmsvit heter kulören).

• SweetStarAngel

Hmm verkar som många har vitt i köket, ganska väntat
    Ingen med organge ännuCool

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
Svar på tråden Vad har ni för färg(dominerande) i köket?