Ska man inte svettas? Jag fryser!! (gravid)
Jag har läst att man blir varm i kroppen då man är gravid!?
Stämmer detta?
Att man känner sig "svettig" mm!?
Jag fryser jätte mycket. Har suttit under täcke hela dagen men fryser ändå....
Jag har läst att man blir varm i kroppen då man är gravid!?
Stämmer detta?
Att man känner sig "svettig" mm!?
Jag fryser jätte mycket. Har suttit under täcke hela dagen men fryser ändå....
Förra gången har jag för mig att jag frös mycket i början. Var i din graviditet är du?
Jag frös också en period av graviditeten, det går över. Snart svettas du så att du inte vet var du ska bli av
Snart kommer du sitta på balkongen i underkläder när det är -10 och klaga på hur varmt det är!
Det är nog lugnt, jag fryser väldans på dagarna men på nätterna svettas jag tokmycket... så det är nog inget fel.
Jag frös i början av båda mina graviditeter. Sen vände det och då frös/fryser jag nästan aldrig. Svettas iofs inte speciellt mkt utan tycker bara att det aldrig är kallt.
Skönt att höra att det är normalt! =o)
Gravid i v.6
Jag är i vecka 7, och har också funderat över detta. Jag fryser hela tiden. Sitter med täcke om mig, har vantar på mig på jobbet... och försöker att inte dricka för mycket värmande te. Och folk tror att jag är sjuk...
Skönt att höra att jag inte är ensam :)
Fryser oxå nåt kopiöst, i början trodde jag att jag var sjuk, men det har hållit i sig i 5 veckor nu...
Det var nog fryset, och kissnödigheten, som fick mig att gå och köpa gravtest. Förutom utebliven mens, förstås. Men den har varit sen förut... och nu kändes det sån skillnad i kroppen. På nåt diffust sätt.
Roligt att höra att det finns flera frusa där ute. Är i V. 8 och fryser jättemycket hela tiden, spelar ingen roll hur mycket kläder eller filtar jag har på mig. Fryser lika mycket som om jag hade hög feber.
Jag är i v40 och har frysit mkt under hela graviditeten.
hehe. jag började inte svettas förrän för några veckor sen (är i v.33 nu)
Frös också i början
Svettningarna kommer.. jag är i v 29 (30 imorn) å några veckor bakåt har jag kunnat svettas när andra fryser..
det kanska är därför jag känner mig så ruggig har inte ens tänkt på att det är graviditeten som orskar det har tänkt att det var vädret men när ja tänker efter så var jag frusen i början med casper med. men svettas det kommer du definitivt att göra senare jag gick i kort ärmat nästan hela tiden ifrån mitten av min grav med casper för jag var så enormt varm.
Ville bara tala om att jag fryser oxå fruktansvärt mycket. Är nu i vecka tretton.
Jag frös under första trimestern, nu i tredje är jag såååå varm...
Jag fryser me mycket. Spelar ingen roll hur mycke jag har på mig fryser ändå. Skönt att höra att de e fler som har de så :)
Längtar till varmare väder nu :)
Jag fryser som bara dne och har gjort det nu några veckor. är i vecka 10
jag hade ca 25grader inne i huset men gick med underställ, fleecejacka, mysbyxor o fårskinnstofflor på - o fröööös!! Gick över efter v 10-12 nånting
Oh, nu förstår jag varför jag sparkar av mig täcket på nätterna!
Jag har alltid vart frusen innan, men nu kan jag inte ha kläder på mig hemma och inte heller när jag sover.