babysim i Göteborg?
Vart finns det? Vad tycker ni om det? När börjar man?
Väldigt sugen på att gå så jag är tackssam för svar!
Vart finns det? Vad tycker ni om det? När börjar man?
Väldigt sugen på att gå så jag är tackssam för svar!
Frölunda Kulturhus. www5.goteborg.se/prod/frolunda/kulturhus/dalis2.nsf/vyPublicerade/D8AEE1F6A1D5CDEFC1256E8B0040589C
Dottern älskar det!
De flesta verkar börja mellan 4-6 månader.
Vi går i Kärra.
Började i v.2, dottern är född 22/9 & älskar det
Aqua barn har på Lundbybadet och Bräcke. Kolla deras hemsida: www.aquabarn.se
Dalheimers hus i Majorna har babysim på söndagar. Man ringer på lördagen och anmäler sig att man vill komma. Finns massor med tider att välja på. Lite som drop in med andra ord. Ingen fast kurs man följer men ledare sm man kan fråga och som gärna visar. Kostar 120 kr för båda föräldrarna + bebis. Tycker det är bra att man kan gå när man känner för det och inte binder upp sig. Speciellt som man innan man provat inte vet om bebisen tycker om det. Bra också att det är på söndagar så att både pappa och mamma kan följa med, det är ju så roligt!
Kolla in deras hemsida: www.dalheimershus.goteborg.se/
Klicka på Friskvård och sedan Badet så får du info om babysimmet.
Vallhalla går vi på. 8 ggr kostar 950:- Kursen är på lördagar kl. 14. Man kan inte ta igen en missad gång tyvärr.
En annan nackdel är att man inte har möjlighet att låsa in sina saker, skåpen saknar lås och man kan inte använda eget hänglås.
Barnvagnen kan man låsa fast i trapphuset ( om man tar med eget lås vill säga) men folk blir ändå av med sina vagnar.
Har hört att många andra ställen lånar ut dynor till duschen etc. det finns inget sånt på vallhalla. Det är billigt, och man kan väl säga att man får vad man betalar för!
Kollade upp Hagabadet, de tar 2800:- .....
billigt? frölunda tar 1600:- för 16 gånger!
Jag har hört väldigt gott om babysim på hagabadet men som sagt det kostar ju lite mer.
vi går på babysim på lundbybadet genom aquabarn. Vi trivs förträffligt däg ;) de har babystolar i duscharna o omklädningsrummet, mkt bra!
Det finns även babysim på Streteredsbadet i Kållered på torsdagar.
Kolla in www.babyplasket.se
på www.babysim.org hittar du en lista över godkända babysim i Göteborg
Barnet bör vara minst 3 månader innan man börjar.