• Mikdav

Bra frisörer i Karlstad

Hej!

Jag är ganska nyinflyttad hit till Forshaga! Och letar nu bra frisörer vart ska man gå osv =)!? Många Tips tack

• Svar på tråden Bra frisörer i Karlstad
  • Anna83KD
    Mikdav skrev 2007-03-19 11:35:55 följande:
    Nån som klippt sig på Gawors!? i karlstad...tror dom heter så!?
    Ja en gång och aldrig mer, kom ut med en kärringfrisyr inte alls det jag ville ha.

Jag gillar Fröken Röd som ligger på Norrstrand, hyfsat centralt ändå.
  • Mikdav

Anna83KD

Ok ja det lät ju inte så kul =/ ingen som haft bra erfarenheter därifrån...eftersom jag bokat tid där känns det som jag behöver lite possitiv respons...usch gillar inte att klippa mig etftersom jag lätt blir missnöjd!

• madlo

www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=clipodroom&UCSB%3aTextBoxWhere=&Vkiid=bhKTH3AAo%2fY78+lHy9596Q%3d%3d&Vkid=11180616 där ligger clipodrom, snett mitt emot swedbank

• Mikdav

Madlo

Tack får se om jag kanske avbokar tiden på Gawors om ingen har några bra erfarenheter av dom...vill ju att det ska bli kostar ju ändå 800 för klippning + färgning

• Anna83KD

Clipodrom är bra, sambon klipper sig där och han är snygg i håret

• BROCCOLLI

"Hos Inge" på herrhagen är de jättebra

• BROCCOLLI

förlåt, det ligger på Haga (låter ju lika iaf )

• helhed

Jag klippte mig på Hårverksta´n på Tingvallagatan (gatan som fortsätter fån torget, förbi gymnasiet, mot Haga) när jag bodde i Karlstad. De är trevliga och klipper bra.

Sedan har jag en kompis som jobbar på Soda i Duvan-huset. Jag har aldrig klippt mig där, men jag tror de är bra.

• Myrongen

Jag blev också nöjd på Hårverkstan (Therese) fast jag klipper iof aldrig nåt avancerat...

• BROCCOLLI
    helhed skrev 2007-03-21 19:04:22 följande:
    Jag klippte mig på Hårverksta´n på Tingvallagatan (gatan som fortsätter fån torget, förbi gymnasiet, mot Haga) när jag bodde i Karlstad. De är trevliga och klipper bra. Sedan har jag en kompis som jobbar på Soda i Duvan-huset. Jag har aldrig klippt mig där, men jag tror de är bra.
    Soda är jättebra, och väldigt centralt
Svar på tråden Bra frisörer i Karlstad