Bra frisörer i Karlstad
Hej!
Jag är ganska nyinflyttad hit till Forshaga! Och letar nu bra frisörer vart ska man gå osv =)!? Många Tips tack
Hej!
Jag är ganska nyinflyttad hit till Forshaga! Och letar nu bra frisörer vart ska man gå osv =)!? Många Tips tack
puff
Anna83KD
Ok ja det lät ju inte så kul =/ ingen som haft bra erfarenheter därifrån...eftersom jag bokat tid där känns det som jag behöver lite possitiv respons...usch gillar inte att klippa mig etftersom jag lätt blir missnöjd!
www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=clipodroom&UCSB%3aTextBoxWhere=&Vkiid=bhKTH3AAo%2fY78+lHy9596Q%3d%3d&Vkid=11180616 där ligger clipodrom, snett mitt emot swedbank
Madlo
Tack får se om jag kanske avbokar tiden på Gawors om ingen har några bra erfarenheter av dom...vill ju att det ska bli kostar ju ändå 800 för klippning + färgning
Clipodrom är bra, sambon klipper sig där och han är snygg i håret
"Hos Inge" på herrhagen är de jättebra
förlåt, det ligger på Haga (låter ju lika iaf )
Jag klippte mig på Hårverksta´n på Tingvallagatan (gatan som fortsätter fån torget, förbi gymnasiet, mot Haga) när jag bodde i Karlstad. De är trevliga och klipper bra.
Sedan har jag en kompis som jobbar på Soda i Duvan-huset. Jag har aldrig klippt mig där, men jag tror de är bra.
Jag blev också nöjd på Hårverkstan (Therese) fast jag klipper iof aldrig nåt avancerat...