• Anette m 2st 01

Hur hittar jag ett "äkta" medium?

Jag behöver få tag i ett medium som verkligen kan sin sak. Inte någon som lägger kort eller spår i kaffesump etc. Inte heller någon som finns på annons i dam/kvällstidningar utan ett äkta och seriöst medium. Någon som vet? Mediumet måste finnas i Stockholm och det är inte prat om någon akupunktur, massage, eller andra behandlingar.

• Svar på tråden Hur hittar jag ett "äkta" medium?
  • tindra79

Hej kolla in min tråd : mardrömmar o konstigheter.
    där har några stycken försökt hjälpa mig att hitta ett medium!!!

• mellowmom

Hej
    Gå in på www.ajkon.se de förmedlar kontakter till seriösa alternativ metoder. Bla andlig och medial vägledning. Jag kan rekomendera ett medium som heter Mats E Tåström, han finns i stockholm,sök på eniro. Riktiga medium kan lika väl göra en konsultation per telefon. Räkna med att medium inte alltid säger det vi VILL höra utan mer hur det faktiskt ÄR. Av mediumen på ajkon.se har jag provat katarina Johansson och Jill Bilje. båda är duktiga. men den bästa jag vet är Mats E Tåström.
    lycka till.

• Anette m 2st 01

mellowmom, har du någon koll på vad det kostar att anlita honom?

• mellowmom

Ja, jag har för mig att det var 350 kronor för en timme för något år sedan. Det är värt det om man har riktiga funderingar.

• mellowmom

Jag har haft kontakt med honom för at få veta saker om min framtid. Allt han sa har inträffat på mycket lustigt vis. Han är mycket klok :)

• Anette m 2st 01

Tack för hjälpen och ja, jag behöver nog lite hjälp. Kan avslöja så pass mycket att jag har också drömmar men mina brukar
    tyvärr(?) slå in. 350:- var inte så mycket utan jag hade trott på en mycket högre summa. Men det var ju bara positivt

• Anette m 2st 01

Jag är en mycket jordnära person som inte går på vad som helst även om det ibland är lockande. Men det jag inte kommer att göra är att berätta vad jag vill veta samt jag har en sak, en mycket speciell sak, att visa som han i så fall får berätta vad det är för något.

• calle555

Anette m 2st 01:

Det låter bra, men bara för att du är en jordnära (och svårlurad?) person så betyder inte det att du är immun mot lurendrejeri. Googla på "cold reading" och läs på innan du går till ett medium.

• Johan

mellowmom:
    Hur menar du att "riktiga" medium lika gärna kan göra det över telefon?!
    Menar du att alla som inte jobbar över telefon inte är riktiga medium?

/Johan -
Svar på tråden Hur hittar jag ett "äkta" medium?