• Anette m 2st 01

Hur hittar jag ett "äkta" medium?

Jag behöver få tag i ett medium som verkligen kan sin sak. Inte någon som lägger kort eller spår i kaffesump etc. Inte heller någon som finns på annons i dam/kvällstidningar utan ett äkta och seriöst medium. Någon som vet? Mediumet måste finnas i Stockholm och det är inte prat om någon akupunktur, massage, eller andra behandlingar.

• Svar på tråden Hur hittar jag ett "äkta" medium?
  • mellowmom

Jag menar nog att många tror att det är oseriöst med konsultation per telefon medans det egentligen kräver större talang och säkerhet hos mediumet än om man ses öga för öga. DEt är min åsikt.

• Johan

mellowmom:
    Okej, tack för förklaringen. Personligen tror jag inte att det ena behöver vara bättre eller svårare på något sätt, utan mest handlar om vilken metod som passar just det mediumet.

/Johan -
  • Anette m 2st 01

Johan, har du egen erfarenhet av något medium?
    Undrar bara om du i så fall kan dela med dig av vad du tyckte.

• Johan

Anette:
    Lite erfarenhet har jag väl   Jag blev t.ex övertygad av ett medium som heter Annica som håller till här i Lidköpingsområdet. Hon är certifierad av Iris Hall. Jag har varit på en hel del seanser med henne och även gått några kurser för henne. Och jag kan absolut rekommendera henne för er som bor i närheten.

/Johan -
  • Johan

Och så har jag en vän som också tränar till medium, hon bor visserligen inte i Stockholmsområdet, men däremot så tränar hon på sittningar över telefon. Om du är intresserad av det så får du gärna skicka ett mail till mig så kan du få hennes epostadress (johan@mediala.se).

/Johan -
  • BadSector

Jag är medium och har senaser via papperskorg.
    Man skriver sitt meddelande på en lapp, sen kastar man den i papperskorgen, sätter in 500kr på mitt konto och får en detaljerad beskrivning av en död person som kan vara en död släkting, eller en god död vän till en död släkting.

Tack.

• Anette m 2st 01

BadSector, dyr avgift för en lapp i papperskorgen ;-D

• Linda1979

Jag har läst att någon letar efter en seriös spådam.

Jag känner en seriös spådam, hon är väldig bra på det hon gör. 
    Jag trodde inte alls på spådom och sånt men jag blev uppmuntrad av en vän att testa en gång denna spådam.

Nu  har hon  hjälpt mig i några år och gett mig en klar vision i mitt liv och underbar vägledning.
    Hon hittar inte på när hon spår en, utan allt hon spår händer på riktigt. 
    Det är nåt annat som är väldigt häftigt är hennes healing som hon skickar till en som jag blev övertygad om att det är en fantastik hjälp på vägen.

Hon är en verklig medium och är duktig i olika område. 
     jag rekommendera helt till de som känner att de behöver ha vägledning och stöd in i livet och vill få självförtroendet tillbaks.

Hon hetter Rosa vad jag vet så har hon skaffat en hemsida. kolla hennes sida på :  www.tarotcity.se

• Linda1979

Jag har läst att någon letar efter en seriös spådam.

Jag känner en seriös spådam, hon är väldig bra på det hon gör. 
    Jag trodde inte alls på spådom och sånt men jag blev uppmuntrad av en vän att testa en gång denna spådam.

Nu  har hon  hjälpt mig i några år och gett mig en klar vision i mitt liv och underbar vägledning.
    Hon hittar inte på när hon spår en, utan allt hon spår händer på riktigt. 
    Det är nåt annat som är väldigt häftigt är hennes healing som hon skickar till en som jag blev övertygad om att det är en fantastik hjälp på vägen.

Hon är en verklig medium och är duktig i olika område. 
     jag rekommendera helt till de som känner att de behöver ha vägledning och stöd in i livet och vill få självförtroendet tillbaks.

Hon hetter Rosa vad jag vet så har hon skaffat en hemsida. kolla hennes sida på :  www.tarotcity.se

Svar på tråden Hur hittar jag ett "äkta" medium?