• Anonym (hubbabubba)

Slemmiga flytningar? (ammar)

ÄCKELVARNING
    Hm.... har slemmiga flytningar lite då & då, ganska rikliga & nästan genomskinliga, trådiga "snorflytningar".

Det började när lillen var ungefär 2-3 månader gammal & kommer lite då & då (under ett par dagar) och jag har lite molvärk.

Har inte fått tillbaka mensen - vad kan det vara?

• Svar på tråden Slemmiga flytningar? (ammar)
  • Anonym

Har också så, fast utan molvärk. Undrar med så jag puffar för denna frågan. Någon som vet?

• Anonym

samma här!! som mesvärk ibland, småmolar lite, och slemmiga flytningar. Min grabb är 5 månader nu. Undrar jag oxå!!

• Anonym

sånn har jag och jag har svamp.....behandlar men svampen ger inte slipp Prover nå olivolja

• Anonym (???)

Ägglossning kanske....??

Jag har oxå haft det.

• Anonym (???)
    Anonym (???) skrev 2007-02-23 09:31:56 följande:
    Ägglossning kanske....?? Jag har oxå haft det.
    Kanske ska tilllägga att jag ammar och ingen mens och dottern e 4 mån.
  • Anonym (hubbabubba)

Verkar som om det finns fler i samma sits...
    Grabben är 4 månader. Vi kanske ska starta slem-klubb?

• Anonym (???)
    Anonym (hubbabubba) skrev 2007-02-23 11:55:23 följande:
    Verkar som om det finns fler i samma sits... Grabben är 4 månader. Vi kanske ska starta slem-klubb?
    haha...va äckligt det lät..
  • Anonym

Jag har såna flytningar jämt och ÄL inträffar ju bara några dagar i månaden Min son är 5 månader, fast jag har tyvärr redan fått mens trots ihärdig amning

Jag hoppar väl på slemklubben då. Ingen verkar ju ha något svar på våra problem.

• Anonym (jag me)

Samma här, min dotter är drygt 11 månader.
    Började ca 2-3 mån efter förlossning i samband med att mensen kom tillbaka. Fick först svamp sedan har det varit till och från varje månad med konstiga slemmiga flytningar. Ibland är konsistensen som snor, slem eller trådig jag blir också irriterad i underlivet. OBS inte ÄL flytningar för det har jag som vanligt när jag ska ha det.
    Har varit till två olika gynekologer och fått svaret att du pendlar mellan slidkatarr och svamp pga kraftiga menstruationer alltså hormonellt.
    Har fått dalacin och senast zidoval mot slidkatarr och flukonazol 50 mg 7st. mot svamp. Tycker inte att det hjälper som det borde tar tid innan det förvinner och kommer lätt tillbaka.

Oj va långt det blev men jag hoppar på slem klubben.

• Anonym (slemmis)

Jag hänger på... Helammar min 6-månaders bebis och har inte fått nån mens ännu, men rikliga flytningar började komma för nån månad sen. Som äggvita... Har inga andra besvär som helst, kliar inte och har ingen molvärk eller nåt... Hoppas det ger med sig...

Svar på tråden Slemmiga flytningar? (ammar)