Tillägga att jag inte ammar längre, gjorde det i tre månader bara.
Det som jag reagerar på är att vi kvinnor inte kan få någon riktig hjälp eller några riktiga svar, märkligt.
När man läser info om efter förlossningar och allmänt om kvinors underliv står det överallt, på internet i tidningar, böcker och brochyrer att om flytningarna ändrar konsistens eller färg, kontakta läkare något är fel. Men när man gör det får man inga svar utan en massa hummande om att ja så kan det va eller det går över eller det ser bra ut. Samma om man får upprepade svampinfektioner överallt står det på bipacksedlar etc om man får mer än två svampinfektioner på ett halvår kontakta läkare, så gör man det och får svagaste flukonazol som finns eller vissa får bara rådet ta pevaryl. Samma sak gällande rikliga menstruationer ta cyklo-f (receptfritt) skit som inte verkar ett dugg på mig kostar bara pengar, måste ju finnas något bättre.
Jag bara tänker hur skulle det vara om männen hade dessa problem.
Nä man tycker inte att det är så kul med sex när det är så här till och från hela tiden. Just nu känner mig hyfsad men är på helspänn att det skall komma tillbaka hela tiden, snart dags för ny mens.