• Anonym

yrslig och skakis i kroppen..

usch jag mår inge bra!är yrslig och skakis i min kropp...var till doktorn i måndags och tog prover..ska få svar i dag eller på måndag!känns jobbigt..tänk om jag är jättesjuk!
    Yrseln kommer och går...igår hade jag knappt nåt!

• Svar på tråden yrslig och skakis i kroppen..
  • Bellona

Håller du på att bli utbränd?

• Thina82

Har du druckit för lite eller ätit för lite?

• Cheera

Har säkert inget med saken att göra, men min mamma mådde så ett tag och hon har brist på B12. Iofs så har min mamma gjort en magsäcksoperation och saknar därför just det ämnet så hon måste ta sprutor med B12 varje eller varannan månad. När hon hade missat sprutorna för ett par månader så blev hon alldeles yr och skakis.

• Anonym

kanske är utbrändhet..fick nyss svar på provsvaren och allt var normalt...så nu blev man ju glad men inte så klok!undra om det är den där stressen ändå?!

• Anonym

känner ingen skillnad om jag nyss ätit eller druckit så det är inte det..och blodsockret var kanon!

• Pyris

Har samma problem som dig.. är helt skakig o orkeslös idag även lite yr.. har varit det några dagar.
    Var i valet o kvalet om jag skulle ringa vct idag.. hoppas det går över snart iallafall..

• rind

Tog de struma-prov? När jag fick giftstruma hade jag sådana symtom.

• Pyris

För mig känns det som om jag inte ätit på jätte länge ungefär. När man blir så där överdrivet hungrig så man skakar.
    Fastän jag har det. Vet inte om det kanske är min mage som krånglar kanske. Har för mig jag brukar må så när jag har början till magkatarr...

• Anonym

pyris-jasså du känner lika?ja jag har mått så här förr men då var det värre..då hade jag hjärtklappning oxå!
    men det är verkligen inge kul...har mått så här i snart 2 veckor!va tror du själv att det kan vara??stress?

• Anonym

rind-vad är giftstruma??dom tog 2 rör blod som skulle testas...en massa tester var det iaf!

Svar på tråden yrslig och skakis i kroppen..