• Turboplingen

Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn

Skulle vilja få kontakt med andra motor intresserade brudar som väntar små raggar tillökning iår =)

Ge varandra tips på snygga mamma kläder som är lite raggar/rockabilly inspirerande, desamma med bäbis/barn kläder..
    Om de tänker gå på träffar med stora magar?

Själv är jag i V.14 imorgon, har börjat inhandla kläder lite smått till mig och minstingen, vi kan inte stor shoppa först vi fått veta könet (som vi förhoppningsvis får veta i april)
    Namn förslag har vi, massa, tjejnamn har vi bestämt oss för tror vi men killnamn har vi för många av =p

• Svar på tråden Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn
  • mammamillan

Hejsan!!
    Vet inte om man kan kalla mej det ena eller andra,men jag e intresserad av rockabilly musik.
    Är ute på Rockabilly fester o även träffar.
    Vi har amerikanare med.
    Är själv i v 22 nu.
    Jag kommer att fortsätta att gå på träffar o fester i den mån jag orkar.

• MsRahkonen

Har redan fått min mini raggare.. Hon föddes i oktober 2005...

• pyret0707

Heeeeeej
    Jag får väl kalla mig raggare jag med då sambon har en pontiac och vi ofta åker på träffar och cruising. Vi väntar barn i juli... Skulle ju vara urgulligt o hitta rätt utstyrsel..*ler*

• cia tälje

Halloj!
    Du frågade om barnkläder till små raggare..Var på No shame idag och fick höra att dom kommer få in tuffa kläder till spädbarn.
    Gissa om min systerson ska bli tuff :D

• Turboplingen

Jo tack va där för ett par dagar sen också och då fick vi veta det också =) Inge bra för plånboken =p

• Turboplingen

Babyland har en gullig body där det står rebel på, har jag köpt =)
    Ska handla en till likadan fast i större storlek.. sen har man ju sparat en massa hemsidor med balla kläder till bebisar/barn..

På torsdag blir det vul, längtar! Va längesen vi fick se vår lilla bubbla..
    Hoppas allt står bra till efter jag har varit sjuk..
    Läst att man kan se könet nu också i boken jag fick från mvc..
    Får väl se om han ser något, vill så gärna veta!

Nån annan som ska på fosterdiagnostik snart eller har varit?

• Turboplingen

V.15 idag då =) om 1 månad kommer vi få reda på om det blir en kille eller tjej.. och då blir det shopping på internet =D
    Har börjat få mage nu också, vill inte veta hur min mage kommer se ut på första maj cruisingen Fot i munnnen

• Ågrenafamilj

Hej jag letar oxå efter lite häftiga kläder såg dock en riktigt snygg 50-tals inspirerad mamma klänning på top shop. Sj har jag en cadillac -60 flattop och killen har en cheva -53 custom jag tänker sätta in bälta i min så jag kan ha barnstolen med vill ju inte missa sommarens crusings.. kolla gärna på våran sida www.tbonecruisers.se

• Turboplingen

Idag va man tillbaka på babyland, och köpte en liten svart mössa där det står rebel på också =p mammabyxor va man och köpte igår, första paret =)

• Psychobilly

hejsan
    Jag är en rocka/psychobilly brud i 5:e veckan
    Vill gärna också ha lite tips på snygga kläder!

Svar på tråden Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn