• Severus

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Personligen tror jag inte att ett rent badplagg gömmer så pass mycket skit och snusk så det skulle påverka bassängens "renlighet".

• Severus

Det äckligaste jag sett var en gammal uv som snöt sig rakt ner i vattnet Gissa vad som flöt omkring...*ryyyys*

• Severus
    maruttan skrev 2007-02-23 21:28:39 följande:
     Varför tror ni att de har klor i bassängerna?
    För att man ska göra en Michael Jackson??
  • Severus

Hur många duschar näck innan de gör entré i utomhus badpooler.
    På t ex Campingplatser?
    Har sett att en del endast har en dusch utomhus.
    Tror ingen skulle stå näck där och tvåla in muffen

• Severus
    Hallonröd skrev 2007-02-23 22:13:44 följande:
    Kurre räkmacka skrev 2007-02-23 22:10:49 följande: mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande: Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha Ja och att inte simma med öppen mun så man får kallsupar........*ulk*....
    Eller få den gamla farbrorns snorbobba i munnen...
    Grön och tjock...*kräkvarning*
  • Severus
    Hallonröd skrev 2007-02-23 22:16:07 följande:
    Severus skrev 2007-02-23 22:14:49 följande: Hallonröd skrev 2007-02-23 22:13:44 följande: Kurre räkmacka skrev 2007-02-23 22:10:49 följande: mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande: Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha Ja och att inte simma med öppen mun så man får kallsupar........*ulk*.... Eller få den gamla farbrorns snorbobba i munnen...Grön och tjock...*kräkvarning* Åhhh fyyyyy...*kräks nästan*......åhhh.....
    Gjorde nästan jag med......
  • Severus
    turia skrev 2007-02-23 22:18:12 följande:
    vänd röven till o låtsas att det regnar.... *till er som e rädda*
    Handlar kanske inte om att vara "rädd" utan det kanske finns andra bakomliggande orsaker.
Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?