• Asgaya

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Läste i tidningen i morse (eller var det igår) att man inte får duscha med badkläder på sig på hållåsen (aquarena) i Söderhamn! Tycker att det är hemskt att man inte FÅR! Det borde väl vara upp till var och en det där om man vill visa sig naken eller inte. Vad får dom ut av att man inte får???? Filmar dom eller?
    Ibland kan man undra faktiskt.

• Asgaya

Det går väl att tvätta sig tillräckligt ren för ett dopp även om man har en bikini på sig. Eller?
    Tycker det var dåligt att jämföra med att man inte duschar med trosor hemma. Idag spelar det mig ingen roll om jag är näck eller inte men jag hade det jobbigt med nakenheten när jag var yngre. Alla känner sig inte bekväm naken!

• Asgaya

Latherese
    Jaha. Så jag ska säga åt min dotter att man inte ska bada om man inte vågar vara näck! Vad är det för snack? Kan det bero på din åsikt som du har JOBBAT och inte jobbar på simhall???

• Asgaya

Turia
    Självklart lär man sina barn att nakenhet inte är fult men dom växer upp till tånåringar och börjar tänka och fundera själv.
    Hur många 13 14 åringar pratar inte om sina klasskamrater?
    Hon är så tlock, hon är så smal..osv

• Asgaya

Turia
    Vad för sorts stora bekymmer pratar du om?

• Asgaya

Turia
    Och då kommer man inte till badhuset???? Vad menar du egentligen?
    Jag gick som ung till badhuset och enligt dig hade jag då storrraaa bekymmer eftersom jag inte var bekväm i mi nakenhet.?

• Asgaya

Turia
    Vad hade fobier med det här att göra ja?

• Asgaya

Turia är kanske ego, ser bara till sig själv och sitt eget väl befinnande?

• Asgaya

Turia Du skrev att Skiten ligger och lurar i baddräkten.. Vad är det för sätt?

• Asgaya

Det är inte fel. Men att lägga en massa fula kommentarer om folks ovilja att visa sig naken

Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?