• Hallonröd

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....

Skojar bara....Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    mallansprallan skrev 2007-02-23 22:09:56 följande:
    Hallonröd skrev 2007-02-23 22:06:38 följande: Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....Skojar bara.... // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...Kammar du inte muffen oxå när du ändå badar
    Joodå...ansar den också när jag ändå är igång så att säga....Oskyldig....
  • Hallonröd
    Kurre räkmacka skrev 2007-02-23 22:10:49 följande:
    mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande: Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha
    Ja och att inte simma med öppen mun så man får kallsupar....Förvånad....*ulk*....
  • Hallonröd
    ajnas skrev 2007-02-23 22:11:20 följande:
    Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....Skojar bara.... // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.html Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    *hahahaha*...... Undrar hur många vuxna som egentligen gör det...?.....är så vidrigt äckligt.
  • Hallonröd
    Severus skrev 2007-02-23 22:14:49 följande:
    Hallonröd skrev 2007-02-23 22:13:44 följande: Kurre räkmacka skrev 2007-02-23 22:10:49 följande: mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande: Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha Ja och att inte simma med öppen mun så man får kallsupar........*ulk*.... Eller få den gamla farbrorns snorbobba i munnen...Grön och tjock...*kräkvarning*
    Åhhh fyyyyy...*kräks nästan*......åhhh.....
  • Hallonröd
    mallansprallan skrev 2007-02-23 22:15:45 följande:
    Ja badhus känns inte så fräscht vare sig folk duschar eller inte innan de hoppar i. Tänk så mycket skit som löses upp när man plaskar runt i nån timme. Räcker nog inte med att duscha nån minut innan. En helkroppsskubbning krävs nog om det ska bli hyfsat fräscht.
    Ja skrubb och peeling....hela kitet..... Sen kan man nog nästan dricka bassängvattnet....*hahaha*
  • Hallonröd
    ajnas skrev 2007-02-23 22:22:39 följande:
    ajnas skrev 2007-02-23 22:19:22 följande: Över 50% har nångång kissat i bassängen enligt www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.htmlB... så att ni vet. Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!Men inte som vuxen väl...???... Är det egentligen relevant i den här diskussionen? Mängden kiss i bassängen är densamma. Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    Nej det är det ju inte!! Såg nu hur du ställt frågan, såg inte det förut
Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?