• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

Tack tack!

Kul att göra men det blev varmt i knät (laptop)

• Tania

Ja det är väl lika bra eftersom ingen kan uppdatera den.

Jag kommer fortsätta att skicka in länken hit i den tråden bara för att ingen ska glömmas bort

• Tania

Madde: Hahah... en ingift sådan. Jag hade ju inte ens en dator innan jag träffade Micke

• Tania

För er som vill kan ni skriva lite om er själva i Vilka är vi?-tråden eftersom den är helt ny. Jag kopierade inget från den gamla för att inte riskera att få med folk som inte är aktiva.

• Tania

Madde: heeh.. japp.. egen laptop här med. Just nu sitter vi brevid varandra i soffan med varsin liten vit låda i knät. Socialt!! haahaha

• Tania

Mina tuttar har börjat klia helt enormt. Det känns som två stora myggbett och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Alla säger att det hjälper att smörja med en fet kräm.... MEN INTE PÅ MIIIIIIG

Å så är bröstvårtorna ALLTID hårda och kliar de med. Buhuuääää...

• Tania

Mjukis: Vad ska ni göra för renovering?

Själv var jag dum nog att lägga golv i bebisrummet... dagen efter var jag halvt lam i nedre delen av kroppen. Så du gör nog rätt i att "skylla" på fogarna.

• Tania

Mjukis: När vi gifte oss 2005 fick vi tapeter till vårt vardagsrum i bröllopspresent av mamma å pappa (valde själva vad vi ville ha) MEN de ligger fortfarande nerpackade i kartongen uppe i datarummet

Har i allafall planer på att slänga upp dem senare mot våren. Syrrans kille har erbjudit sig att göra det.

Nehepp... om man skulle ta å käka några mackor kanske... det knorrar lite i magen.

Ha det bra tjejer!!

Om jag inte dyker upp innan sovdags så säger jag godnatt redan nu!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3