• linper

BF Juli-07 Nr3

Hej tjejer.. Skulle bara skriva av mig lite. Tycker inte att det händer något med min mage. Vill också ha bebiskula!!
    Kommer väl tids nog men vill ha nu!!

• linper

madeleine 78... förmodligen kommer magen med besked när den väl kommer. Sen önskar man väl att man fick tillbaka sin lilla mage igen
    Foto på min "degklump" finns i mitt galleri.

• linper

Halvblod... Jo förmodligen är det så. VIsst känns det i kläder och så redan nu men jag ser mer tjock än gravid ut
    Jaja.. den som väntar på ngt gott..

• linper

Hej tjejer... Ser att ni diskuterar vagn idag. Vi har beställt en Emmaljunga City Jet. Beställde en svart faktiskt. Känns som att det är en färg som alltid funkar och som man inte tröttnar på. Men tänk på att det är LÅNG leveranstid på vissa av Emmaljungas vagnar om ni ska köpa en ny. Vi får inte vår förrän i början av juni. Lycka till i barnvagnsträsket!!

• linper

JEssa6... Blev lite nyfiken på vilken färg ni ska ha?

Vi är också stormförtjusta i City jet. Tror den passar oss kanon!

• linper

Jessa6... NEj vi ska inte ha barnstolen. Har en annan barnstol (Acta Gracco) som vi ska använda.

Platina tittade vi också på men jag gillade inte innertyget i vagnen. Tyckte det blev lite "plottrigt".

• linper

Jessa6... Var ska ni köpa er City jet? Vi beställde vår på Babyproffsen i Helsingborg. Kanonservice!!

Annki72... vi beställde en City Jet i veckan. Med citykorg, fotsack och allround åkpåse blev det 7000:-

• linper

Annki72... Nej sittdelen är liksom original och ingår i priset. Det är liggdelen du köper till inte tvärtom.

Bara sitt och liggdel kostade ganska exakt 6000:-

• linper

Annki72.. tänk på att det är LÅNG leveranstid på vissa färger!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3