Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

BF Juli-07 Nr3

zelda: samma här igår. men hade köpt ostbågar. var bra utan =)

appropå magar som inte kommit än. ser inte så mycket på min. men om jag jämför med mamma kommer nog magen som i ett jehu nästa månad. precis efter att mamma o pappa hade gift sig kom mammas jättemage *skratt* hon klarade sig i brudklänningen iallafall =)

• jennsans

JIPPIE!!!!
    mitt barnvagnsbekymmer har löst sig =)))) svärmor och hennes gube kläckte ur sig idag att vi blir sponsrade med iaf halva vagnen!!! *får den vagn jag vill ha med färgen jag vill ha med*
    jätteglad nu det märks inte va??? =)))

• jennsans

miss heaven
    ja du här är en till som kommer bli en värdelös mamma =) men satsar på att ta tag i livet efter förlossningen *skratt*

Åsa82 skönt med sponsring. o roligt att ha vagn på G =)

sååå skönt. jag o sambon är överens om märke, sort o färg. det enda som inte är riktigt klart är om vi ska ha mjuk eller hård lift till. förslag??

• jennsans

*snyft* fick ont i höften nu.. vi städat lite hemma (fick hjälp för en gångs skull. han dammsög och jag torkade golven. tog på höften det må jag få säga.
    gör inte ont längre då jag sitter men när jag går vill höften inte hänga med *sucka* hur ska detta gå på jobbet då man går så mycket??

• jennsans

copernicus.
    kan inte lasta över allt på gubben heller dels blir det inte så rent som jag vill sen så har han problem med rygg sedan tidigare men får väl se hur det går längre fram. blir nog inte både dammsuget och torkat hädanefter. får räcka med det ena

• jennsans

UL i morgon *nervös*
    fast eg inte för undersökningen. mest rädd att nåt ska hända på sambons jobb så han ej kommer ifrån. *suck*
    men men det löser sig väl ändå
    ha en bra kväll alla trötter ska lägga sig i sängen nu tror jag =)

• jennsans

hejhej =)
    såg att ni disskuterade bilar. har en 740 nu ska göra i ordning en 745 så blir kombi här. med dekalen "blöjexpressen" på vindrutan som sambon envist har beställt.

annars så har jag varit på UL idag. är inte längre Juli mamma =( men allt såg bra ut tack o lov. nytt BF är 11/8.
    hoppas jag får hänga här ändå med alla trevliga mammor/blivande mammor.
    fick kort med hem och ska snart ta och lägga in dessa i datorn.

kram på er

• jennsans

Åsa82
    tror inte den kommer tidigare bara någon dag tidigare av mig o mina syskon. fick 3 bilder. 1 man såg väldigt bra på. en där jag tror mig se handen väldigt bra och en lite mer suddig mest. BM bjöd på bilderna dock *glad*

Trollie
    förstår mycket väl att jag kommer känna mig efter. gör jag redan idag. men mitt kommer det med =)
    men så mycket roligt folk o roliga diskussioner här så =)
    ang skutt på BF datum så var jag beredd på det. ingen koll på menscykel efter p-piller ( var väl ett under att vi prickade rätt) och ingen koll på när jag hade sista mensen heller så *skratt* men trodde inte det skulle bli sån stor skillnad. men blir bra detta med =)

• jennsans

solstrallen
    ang vilgot så döpte min bror bebis i magen till det *ler* arbetsnamnet här hihi =) själv bara kommit på flicknamn än dumt då jag tror det blir en pojk.

Åsa82 tack för kommentar om bild =) är själv nöjd med den då man ser väldigt mycket *tycka*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3