BF Juli-07 Nr3
hallå. fin fint
hallå. fin fint
ska vi sluta helt skriva i gamla nu då?
hade köpt massa godis igår. men när jag satt framför tv:n på kvällen var jag inte sugen på godis, utan åt cocktail tomater sitället, ett helt paket. Och så undrar man varför man inte går upp något
det är inte bra med graviditeter och illamående, man blir ju hälsosam ju
på mig kliar brösten också, men jag har inte lyckats klia sönder de än. smörj smörj och smörj är nog det enda som hjälper. Hade likadant förra gången också. Och sen på magen när den blev större, usch.
När bebben kommer ska nog Adam gå på dagis. Här i stockholm har man 30 timmar i veckan men han kommer nog inte gå så mycket. Kanske 9-13. Tror han får mer roligt på dagis än hemma med mig och en bebis, i alla fall i början.
vi har en akta graco med bas, som vi hade till Adam. jättenöjd med den. Det som jag tänkt på är att en sån där vagn som man sätter bilskyddet i låter praktiskt. Men det är inte så kul för de att sitta i skyddet länge. Det är bättre om dem kan ligga och röra sig mer. Plus att det kan bli varmt och svettigt i bilskyddet, så det är skönt att byta till något annat när man tar dem ur bilen. Skulle inte rekomendera vagn som man sätter bilskyddet i.
ja, visst. du gör ju som du känner. Och ska man bara handla en snabbis eller nåt sånt så spelar det ingen roll. fast jag tycker nog det är lika smidigt att ta en kundvagn och lägga bilskyddet. Just med tanke på kostnaden för en sån vagn, vet inte exakt vad den kostar. Jag köpte en lite större och bättre paraplyvagn men den använder jag aldrig, hatar dessa små hjul som hakar upp sig, fastnar i saker osv. Har nu en sulky med stora hjul som vi har i bilen jämt, så mycket bättre tycker vi. Lycka till i barnvagnsdjungeln
ja, nu ska sambon och jag se på tv, men inte melodifestivalen, sånt kan man gärna vara utan
vi ska se på läskiga och spännande saker istället
Snart ska jag iväg och shoppa lite. Ska köpa amningsbh:ar som jag kan börja använda redan nu. Köpte flera usla förra gången, har två kvar som går att använda. Jag räknar inte med att brösten ska bli större denna gången än förra. Vanligtvis har jag 75C men i amningsbh:ar har jag 75 DD typ. Då behöver de sitta bra för ryggen osv. Sen får man ju se vad mer man hittar