Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

BF Juli-07 Nr3

*kikar in en snabbis*

Hoppas alla mår bra!! Här har äntligen lilleman (jo, det är en kille ) börjat sparka på sin mamma!!!

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.19) BF - 070723
  • Teskedsmamman
    L2K: Stora killen hade vi kvar på dagis när lillebror kom, kändes som om han behövde ha kvar någon rutin som var som innan och det gick kalasbra! Inte en sekund med svartsjuka vi har haft, men det bror nog inte på dagiset  Iaf, båda killarna kommer vara kvar på dagis när lillebror kommer... oturligt nog kommer lillebror och flytten til nya dagislokaler exakt samtidigt så jag hoppas allt kommer gå bra...

Är det någon här som har en otrolig klåda?! Jag har kliande anklar och inatt vaknade jag och hela underbenen kliade så jag trodde det var ett enda myggbett på benet, men ingenting syntes... Så jag får nog ringa BM på måndag, har aldri haft klåda mer än tillfälligt på brösten och magen förut...
  • Teskedsmamman
    tbmh skrev 2007-02-24 17:36:22 följande:
    ETT HETT TIPS!!!För att inte glömma bort att svara på inlägg man VILL svara på så kan man öppna två fönster och skriva i det ena och fortsätta läsa i andra.När man sen är "up to date" så är det bara att posta sitt inlägg och VIPS så har man inte glömt de inläggen man ville svara på.
    Jag skriver alla mina svar i anteckningar och klistrar sedan in  om jag har många att svara på
  • Teskedsmamman
    tmbh: Jag har försökt med feta salvor (t ex inotyol) men det ungerar inte... så för säkerhets skull så ska jag no kolla så det inte är hepatos eller nåt.
  • Teskedsmamman

Jag saknar mina kottar jag... de har varit med pappa, farmor och syskonen i dalarna på sportlovsresa, jag ville inte sitta i stugan och ha tråkigt i 4 dagar så jag stannade hemma... De åkte 17.30 i onsdags och komemr hem imorgon, fast det har varit skönt att vara ensam, men nu så är det tråkigt....

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3