BF Juli-07 Nr3
Nu har jag äntligen hittat till denna nya tråden
Nu har jag äntligen hittat till denna nya tråden
ser att ni stackare lider av stor bröst, jag skälv har a kupa från början och får baar en normal b kupa under graviditeten så underbart. Kan förstå att ni andra tycker det är jobbigt och tungt. ser även att många skall köpa city jet, den hade jag själv fundering att köpa när jag hade fått Thea men nackdelen är att den blir nedrans lång när man fäller ihop den och att sittdelen blir konstig inte riktigt mysig att sitta i vi prvade med kompisens dotter hon vantrivdes i den, annars är den djäkligt snygg :-9 älskar föreesten emmaljungavagnen tillthea har jag citycross+ korg i färgen platina, gubben min är lite av en tråkmons han ville ha så lite färg som möjligt på vagnen nu till tvillingvagnen har han vågat sig på att beställa en racing red haha. Ge min gubbe lite tid så vågar ha hihi
jennsans :Åhh va spännande med UL i morgon
tänkte fråga er som vekar kunna dtta med smärtor, jag får ont i benen och runt höfterna när jag gå långt, vad tusan kan det vara ?? gör baar ont om jagtyp går långa sträkor inte om jag skall gå en kortis som till kiosken för att köpa kvällstidnigen som ligger 500 meter bort vad tusan kan detta va ? mina vänner som haft foglossning säger att det nte är det så vad tusan kan det vara ?? hjälper inte om jag håller upp Lilten heller ....börjar bli jobbigt jag älskar ju vara ute och gå, dess besvär hade jag inte när jag väntade thea... skall till bm den 7:e menvill ju gärna veta vad det är innan dess lixom. vart såhär ni i ca 6 veckor.
Okay tack för svaren, får se vad Bm säger för jagtycker det är märkligt att jag baar har ont för stunden lixom.