Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

har lagt in denna som favorit nu, det var ju inte riktigt meningen att skriva där

• annki72

tbmh: Tack, ska försöka var lite mer aktiv nu, när jag måste vila mer, får så grymt ont i magen så fort jag håller igång, klarar inte ens gå till affären och köpa lördags godis med barnen, och det är ca 500 m bara.

det ända jag inte får ont av är att sitt här framför datan och skriva på FL

• annki72

tbmh; precis vi har rätt att ligga i soffan och vara lata

• annki72

L2k: japp jag har hört den och tycker den är hur bra som helst, och Ja, jag har oxå snuskig fantasi

• annki72

Jag kommer inte ha mina grabbar på dagis när lillan kommer för dom kommer gå i skolan

Min lille börjar ju 0:an i augusti så jag och lillan blir ensamma hemma mellan 8-13 kommer att kännas så lyxigt ju

• annki72

Godmorgon, idag har jag sorg
    After dark gick inte vidare men en bra sak med det är ju att nu kan man lyssna på den hur mycket man vill

Jag tycker den är så underbar!!!!!!

Jag vill oxå köpa vagn, tror att det blir en City Voyager. men kollar blocket ändå varje dag

inatt har jag haft så ont i bäckenet hjälper inte med att stoppa upp kuddar längre, vad ska man göra för att få sova ordentligt?????

• annki72

nu har även jag börjat titta på emmaljunga vagnar, är sugen på en City Jet cerise men sen såg jag city cerox 360 den ser mer ombonad ut som sittvagn, känns som man kan ha den längre, men då gillar jag inte ceroxens små hjul ,

hm nu vte jag inte vilken som är bäst, nån som kan hjälpa mej att välja, nåm som ser och kan för och nackdelar.

Gärna om nån vet priset oxå med city korg till.

• annki72

hjulen kanske inte är mindre ser bara ut så eftersom city jet har dubbla fram

• annki72

mammab: har nu kollat i katalogen och såg då att ceroxen inte finns i cerise och då faller den bort, både jag och min man har fastnat för just cerise.

varför gillar du inte de dubbla?

• annki72

Jessa6: vad får man betala för en city jet?
    funderar oxå på en sån.
    vi vill ha en cerise,vilken färg har ni valt?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3