BF Juli-07 Nr3
nasse01: Jag levde på novalucol under slutet av förra graviditeten! Försöker undvika dem så länge det går nu, för lite äckelkänslor får jag. Men de smakar inte illa egentligen...
nasse01: Jag levde på novalucol under slutet av förra graviditeten! Försöker undvika dem så länge det går nu, för lite äckelkänslor får jag. Men de smakar inte illa egentligen...
Åhh, vad jag blir sugen på att ta reda på könet när man läser är inne och det är så många som vet. Funderar på att boka en tid, om man nu skulle ångra sig när det börjar bli dags, kan man väl avboka? 1200:- känns som en hel del pengar dessutom...
Såg att ni pratade bil häromdagen. Vi har precis fått hem vår 9-5 kombi! Vi köpte den av min pappa, fick ett riktigt bra pris! Känns så skönt med en ordentlig bil. Den bilen vi kör nu är svägerskans saab 900 -85. 3 dörrar... Blir helt omöjligt med två barn, dessutom avskyr jag den bilen!
Här är jag sugen på allt med socker i... Nu har jag iaf slutat dricka läsk. Men choklad, salt lakrits och surt godis går inte att sluta med. Har blivit galen i efterrätter också, vilket jag nästan aldrig ätit förr.
Har en riktig vilding i magen! Bökar runt mest hela tiden, så jag blir supernervös om jag inte känt nåt efter bara en halvtimme!
L2k: Haha, ja det är ju såklart 3D/4D-UL jag pratar om. Missade visst att skriva det. Det är hos Selbing här i Linköping och egentligen är det ett tillväxt-UL man gör, men de letar även efter könet. Eftersom de har så tidiga UL här så kan det dessutom vara skönt att de kollar precis allt på det här UL.
Vanligt köns-UL vet jag inte var man kan göra här omkring. Då är det nog Stockholm som gäller och med resa så blir det lika dyrt.
Oj, vad länge sen det var jag skrev här! Försöker titta in så ofta jag kan och orkar, men det är inte ofta som jag skriver. Ska bli ändring på det från och med nu! Är så trött på att bara prata med sambon.
Däremot orkar jag nog inte läsa ikapp allt som skrivits, men jag ska börja hänga med!
Hoppas att det är bra med era magar oh att det lever om där inne! Här har jag åkt på UVI så från och med imorgon blir det att knapra penicillin. Blä! Låg ju inne i v 30 med Oliver pga hotande förtidsbörd som berodde på UVI. Känns ju skönt att det upptäcktes i tid den här gången iaf! KOmmer få skicka odlingar varje gång jag går till bm nu.
Nä, nu ska jag äta lite gratinerade nachos och guacamole, min grav-craving.
Mjukis: *kram* Hoppas att du känner dig lite bättre snart.
JoNaLi och mammab: Ja, visst är det gott! Synd bara att det är så onyttigt... Försöker dock intala mig själv att jag är rätt nyttig när jag äter avokado.
Jessa6: Här sparkas det inte så det gör ont, men jag kan inte sitta framåtlutad för då känns det som revbenen ska gå av!
Copernicus: haha, ja med en godispåse till hands kan man sitta lääänge!
Jessa: Nu blir jag nervös för en jättebebis! Men vilken vecka är du i? Jag är i v 25+5 och började känna så här igår...
Jessa: Ja, det är inget att längta efter!
solstraalen: niferex verkar de flesta få problem med. Jag blev rekomenderad dem förra graviditeten, men klarade inte av att ta dem. Den här gången ska jag prova Hemofer, som Beckah nämde, och jag hoppas verkligen att de funkar. Ska äta tre om dagen och jag kunde ta dem samtidigt.
mammab: Så du fick dina nachos idag!
Hur många här har eller ska ta reda på könet? Vi funderar på det, men jag har sån beslutsångest! Har jag inför allt, men det här känns ganska viktigt...
Ikväll blir det våfflor här. Sonens första så det blir spännande!
Haha, nu blev jag ju klokare!
Förstår ju hur båda "sidor" tänker. Svårt!
Är så nyfiken den här gången. Vet inte varför men det skulle kännas skönt att kunna säga till sonen att lillebror eller lillasyster ligger där inne. Han är ju så liten att han inte förstår vad som händer.