• Giafia

BF Juli-07 Nr3

Hej tjejer,
    nu har jag hittat hit och läst i mängder:)
    Läste att några av er snackat om bröst. Jag har gjort enbart ett bröstlyft har b-kupa i vanliga fall. ingen förminskning eller utfyllnad och jag fick supernöjd fasta fina välformade bröst:) Jag är född med hängbröst och skämdes otroligt över hänget. Skulle inte tveka att göra om det om jag får häng igen. Självförtroenden fick sig en kik och ärren kan jag leva med:)

• Giafia

Skall förresten på föräldragrupp idag. Känns lite tidigt då jag är i v.22. Ska bli kul att träffa andra blivande föräldar i kommunen

• Giafia

Ja det är ankarärr och de syns inte så mycket. De bleknar ju med tiden och man skall passa dem för solljus. Men toppless skulle jag aldrig sola ändå:)

• Giafia

LindaoJohan: Jag går regelbundet på massage och har gjort det under hela grav. Massören skall dock veta att man är gravid. Även min sjukgymnast har gett mig massage. Det är framförallt de första 12 veckorna och de sista man skall vara mest försiktig.

Däremot brukar jag lyxa till med spabehandling ibland och där är de mer stränga. Man skall ju inte bubbla och kan inte ta många behandlingar:( Till min stora förtrett...

• Giafia

När går man in i 3:e trimestern egentligen?
    Nu var det min tur att drabbas av förkyllning. Har hostat så jag tror att lungarna skall följa med:(

• Giafia

Jag lider med er som har sjuka barn hemme, måste vara fruktansvärt.

• Giafia

LindaoJohan: Jag är också sjukskriven till 50% och på fk sa de att aldrig arbetsgivaren kunde bestämma när man skulle jobba utan det berodde på hur man mår och det är det som avgör när man skall jobba på dagen.

Igår var vi på föräldragrupp för andra gången. Kul att träffa andra blivande föräldrar. Vad jag upptäckte var att vi skall typ ha sist 7/7. (Första skall ha i mitten på maj) och jag hade verkligen störst mage alla trodde jag skulle ha först...
    Träffade en kompis i förra veckan som skall ha sitt andra barn 3 veckor före mig och jag var lika stor som henne.
    Magen är stor rund och fin, men jag undrar vart det här skall sluta... Skall försöka ta en bild så att ni ska få se:)

Kan de ha mätt fel på ul? Jag blev ju flyttade två veckor då jag trodde jag skulle ha till midsommar.

• Giafia

Här är en som inte är avundsjuk på turkiet:) Jag var där för ca 8 år sedan och blev dödssjuk. Hamnade på sjukhus och läkarna kunde nästan ingen engelska... kom med konstig medicin och sprutor som de sa va bra...snacka om en skräcksemester. Jag lovade mig iaf att aldrig mer åka till Turkiet.

• Giafia

Nu ligger jag också hemma å e sjuk:( Hostar så att jag kräks, är helt slut faktiskt. Fogarna uppskattar det inte heller. Drick säger alla, men inte f-n hjälper det. Vet inte hur många liter the jag fått i mig idag men hostar gör jag för det.

Några tips snälla?!

• Giafia

feber har jag nästan ingen tack o lov. Men skall få tag på honung så att jag kan dricka honungsvatten.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3