• Jeppa

BF Juli-07 Nr3

Hej allihopa!

Hoppas alla har det bra!
    Har inte varit inne på typ? tre veckor tror jag. Kan inte läsa ikapp 170 sidor. Har antagligen missat massa spännande saker; får skylla mej själv.. Har iaf fattat att Becka är avstängd och detta är nya tråden.
    Var bortrest en vecka och åkte ett åk i backen. Men det funkade inte med ryggen, viste jag ju igentligen men kunde inte låta bli att testa. Ingen höjdare för fogarna heller att pullsa runt i snö.

Har förövrigt fläskat till mej 11kg i v.22!! Kul!
    Har beställt vagn oxå (duktigt med min beslutsångest) en Teutonia m tre jul...(fasiken hette den nu då??)..skit samma. Svart blev det. med lime grönt parrasol.

• Jeppa

Hej alla tjockisar!

Lääänge sedan jag var inne. (Dålig människa.)
    Skummat några sidor. Kul att se att ni växer och har det bra.

Jag har varit på första föräldragrupps träffen i dag och pratat förlossning. Oups, hade lyckats förtränga att den här kulan ska ut oxå. Fy blev så nervös att jag fick versta sammandragningarna mitt i mötet. Hehe. Tre månader kvar sedan smäller det.

Är ni nervösa inför förlossningen?

• Jeppa

Jo visst är det häftigt. Och så får man ju äntligen träffa bebisen. Men ändå. Lite nervig får man väl vara?
    Har drömt flera gånger (innan jag blev gravid) att jag var gravid och precis skulle föda. Och så har jag vaknat och varit jätte besviken för att jag inte fått drömma klart, liksom längtat efter den häftiga smärtan.Men det var somsagt innan jag blev gravid. När jag var ganska säker på att jag inte skulle ha fler barn. Då går det ju an att vara tuff. Flört

• Jeppa

Tack Norrbagge!
    Jag har en liten kille i magen *viskar* för jag får inte säga det till någon för det är tydligen jätte hemligt. Tycker bebisens pappa. Så skvallra inte!

• Jeppa

Usch, ja förstår hur du känner solstrålen. Det är väl det där med att man inte har kontroll som är jobbigast.

• Jeppa

Hej alla stackare som är fast inne i detta väder.
    Är det någon mer än jag som redan har så mycket vätska i kroppen att det inte går att få på skor? Fotknölarna o tå lederna är helt borta pluss att den ena foten är dubbelt så stor som den andra. Ska det vara så här...?? ....för ajg vet inte men jag funderar på att blåsa av hela graviditets spectaklet. Jag vill inte vara med längre.
    Trösta mej! Please!

• Jeppa

Hallonfot: Tack! Stödstrumpor kan man köpa på apoteket eller? Jag har gått upp 20kg! Och jag äter inte chíps, Bara nån bulle nån gång i veckan och lite lakrits på helgen. Äter nyttigt. min stora last är vattenmelon och isbitar. Fattar inte: Sååå orättvist.
    Rör mej ifs väldigt lite pga. diskbråck och foglossningar.
    Gud va jag längtar tills bebisen är ute så jag slipper vara hus.
    PS: Jag gnäller inte jämt, bara nästan. Flört

• Jeppa

Hehe, ja brösten ja... det är inte ens porrigt längre bara groteskt. Det måste väl vara hormonell viktuppgång och vätska vi har då. Så igentligen är vi fantastiskt modell smala. Flört
    JoNaLi: Varför känner du dej osynlig? Har någon varit dum mot dej?

• Jeppa
    Hallonfot skrev 2007-04-27 15:07:32 följande:
    Hmmm, min bebis är ju väldigt aktiv vilket borde betyda att den bränner kalorier. Räknas det som motion?
    Ja räkna det! Det tycker jag absolut! Glad
  • Jeppa

Ja man kan känna sig lite bortglömd och osynlig i bland. Särskillt om man är deppig redan innan. Nästa gång får ni skriva direkt till mej i mailen så ska jag ta hand om er och ge er all den uppmärksamhet ni förtjänar.
    (Usch va töntigt det lät, men jag menar väl.) Räcka ut tungan

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3