Inlägg från: Sputtan |Visa alla inlägg
  • Sputtan

BF Juli-07 Nr3

Jag har precis anmält mig till en kurs av gravidyoga. Har inte riktigt förstått hur osmidiga jag ska klara av det men men. Är det någon annan som ska gå på gravidyoga eller som kanske har gått med tidigare graviditet?

Är hemma från jobbet nu pga ont i svanken. Va till sjukgymnast idag å fick några stretch & styrkeövningar. Hoppas det blir lite bättre orkar inte ha det så här resten av tiden.

Har även bestämmt att jag måste minska på mitt godis intag...Känns inte bra att avsluta frukosten med en chokladbit...iaf inte nu i efterhand.

• Sputtan

Ja, man undrar hur det ska gå med bikinilinjen senare i graviditeten om det börjar bli svårt nu. Hoppas på att få hjälp som JoNaLi.

Har bestämt mig för att inte väga mig förrän nästa besök hos BM. Men ska försöka att inte äta så mkt onyttigt. Hoppas inte sockerkaksmet räknas som onyttig...

• Sputtan

Idag har vi varit och beställt barnvagn. Det blev en Emmaljunga City Cross + City korg. Känns mer verkligt för varje dag som går nu. Speciellt när vagnen är beställd oxå. Passade på att köpa bilbarnstol på samma gång. Längtar så efter bebben!!

• Sputtan

Inget slår en hotellfrukost!! Man äter å äter...tillsut bara för att det är gott. Mätt är man för längesen
    Jag och sambon ska ta en hotellvistelse i början av juni och bara vara och ta hand om varandra innan bebban kommer.

Tur att man har lite personalförmåner när man jobbar på hotell så det inte behöver bli så dyrt...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3