Inlägg från: Bäsebus |Visa alla inlägg
  • Bäsebus

BF Juli-07 Nr3

oj det tog lite tid att hitta hit igen, har inte kunnat använda internet!
    Här rullar allt på, går och väntar på Rutin UL om ca 1v... Har börjat få molvärk..förmodar att det ska vara så??Fundersam

*~*~*Gryn i magen v.19*~*~* RutinUL 7/3 *~*~*
  • Bäsebus

Tittar också in ibland, men det händer inte mycket här

Har också lite ont i magen, känns obehagligt Dessutom har jag tappat aptiten helt, vill bara ha en massa vatten.... Bör väl kolla sockret igen eftersom jag har antikroppar som attackerar bukspottkörteln

Kan ni beskriva era magar? Min ser mest småfet ut och den flyter ut när jag ligger ner Vill ju ha en sån där mysig kula

*~*~*Gryn i magen v.19*~*~* RutinUL 7/3 *~*~*
  • Bäsebus

Jag har bara gått upp 3kg Fast å andra sidan kan jag inte äta så mycket mat...och definitivt inte lagad mat Skrikandes utan det har blivit mycket frukt, grönsaker och yoghurt Räcka ut tungan

*~*~*Gryn i magen v.20*~*~*UL imorgon *~*~*
  • Bäsebus

solstraalen: Du får gärna ta över min aptitförlust

*~*~*Gryn i magen v.20*~*~*UL imorgon *~*~*
  • Bäsebus

Idag ska vi på Rutin UL Vi har valt att ta reda på könet av nyfikenhet förstås Räcka ut tungan Hoppas h*n inte är blyg så vi får se det...

*~*~*Gryn i magen v.20*~*~*UL kl 13 *~*~*
  • Bäsebus

tbmh: Jag tycker vinrött är snyggare Skrattande

Har också krypningar i benen på kvällarna, riktigt jobbigt faktiskt Skrikandes och nu har halsbrännan börjat göra sig påmind

*~*~*Michelle i magen...v.21 *~*~*
  • Bäsebus

Ser ni pratar förlossning....Har inte ens tänkt så långt Räcka ut tungan Det är ju jättte långt dit ju Flört fast tiden går fort...
    Idag börjar vår föräldragrupp, lite tidigt men det beror nog på att de ska ha in en grupp till före sommaren sen är det ingen grupp i sommar...Lite spännande ska det bli allt Flört Jag tycker magen växer så det knakar...hehe mysigt...

• Bäsebus

Jag är inte rädd för att föda (tror jag)Fundersam men är däremot livrädd för kejsarsnitt Hemlis

• Bäsebus

Calylite: Om man blir orolig eller får problem så är det förlossningen man ska ringa istället för gyn

*~*~*Michelle i magen...v.23 *~*~*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3