BF Juli-07 Nr3
oj det tog lite tid att hitta hit igen, har inte kunnat använda internet!
Här rullar allt på, går och väntar på Rutin UL om ca 1v... Har börjat få molvärk..förmodar att det ska vara så??
oj det tog lite tid att hitta hit igen, har inte kunnat använda internet!
Här rullar allt på, går och väntar på Rutin UL om ca 1v... Har börjat få molvärk..förmodar att det ska vara så??
Tittar också in ibland, men det händer inte mycket här
Har också lite ont i magen, känns obehagligt Dessutom har jag tappat aptiten helt, vill bara ha en massa vatten.... Bör väl kolla sockret igen eftersom jag har antikroppar som attackerar bukspottkörteln
Kan ni beskriva era magar? Min ser mest småfet ut och den flyter ut när jag ligger ner Vill ju ha en sån där mysig kula
Jag har bara gått upp 3kg Fast å andra sidan kan jag inte äta så mycket mat...och definitivt inte lagad mat
utan det har blivit mycket frukt, grönsaker och yoghurt
solstraalen: Du får gärna ta över min aptitförlust
Idag ska vi på Rutin UL Vi har valt att ta reda på könet av nyfikenhet förstås
Hoppas h*n inte är blyg
så vi får se det...
tbmh: Jag tycker vinrött är snyggare
Har också krypningar i benen på kvällarna, riktigt jobbigt faktiskt och nu har halsbrännan börjat göra sig påmind
Ser ni pratar förlossning....Har inte ens tänkt så långt Det är ju jättte långt dit ju
fast tiden går fort...
Idag börjar vår föräldragrupp, lite tidigt men det beror nog på att de ska ha in en grupp till före sommaren sen är det ingen grupp i sommar...Lite spännande ska det bli allt Jag tycker magen växer så det knakar...hehe mysigt...
Jag är inte rädd för att föda (tror jag) men är däremot livrädd för kejsarsnitt
Calylite: Om man blir orolig eller får problem så är det förlossningen man ska ringa istället för gyn