Inlägg från: Ella174 |Visa alla inlägg
  • Ella174

BF Juli-07 Nr3

Har också haft kramp i vaderna under nätterna och det hjälper för mig att flexa upp med foten så fort jag känner att krampen är på väg.
    Tydligen inte helt ovanligt med natt-kramp när man är gravid...

• Ella174

mammab, hur gör du din broccolilåda?

• Ella174

mums, tack för receptet.
    Och alla tillfällen att kunna få i sig smaskig ädelost (uppvärmd) är ju bra!

• Ella174

Här är en till med bröllopsplaner men vi ska gifta oss 5/5, alltså med bebis i magen. Hoppas jag inte är alltför stor då och framförallt slipper en massa krämpor. Men vi får helt enkelt anpassa oss efter dagsformen.

• Ella174

L2K, jag blev gravid samma helg som min sambo friade....

• Ella174

Kram, Pusselbiten. Hoppas ni får veta mer snart...

• Ella174

MissHeaven, vad skönt med semester. Vi ska åka till Malta över påsk, och då är jag i v 27-28 och enligt resebolaget så hade de inga restriktioner innan v 32.
    Vad har du fått för besked?

Bikinilinjen har jag gett upp. Sambon tycker faktiskt det är lite skoj med urskogen. Det är väl inte så snyggt, men jag slipper ju se eländet...

• Ella174

Sockerkakssmet är jättenyttigt!

Min ludna bikinilinje tänkte jag kamouflera med ett par låga bikinibrallor i typ hipstermodell. Växer det utanför dem så får väl sambon hjälpa till...

• Ella174

Lindexbikinin till mammor har jag provar men jag tycker byxorna sitter konstigt, men det beror kanske på att jag ser ganska konstig ut i kroppen nu...
    Funderar på bikinilinnet, verkar skönt med ngt som täcker magen lite.

På tal om frukt så gjorde jag i förrgår en supergod fruktdrink på banan, frysta hallon och en slurk mjölk som jag körde med stavmixer. Blev lagom syrligt och jättegott.

• Ella174

Jag får kramp i vaderna på nätterna, men av ren reflex så böjer jag upp foten när jag får känning, och då avbryts krampen.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3