BF Juli-07 Nr3
Jessa-
Endel har turen attt må bra hela grav, håller tummarna att du mår bra till slutet
JoNali- ja men jag känner mig som en killmamma -så det kommer bli spännande med en tjej!
ja firar min födelsedag 080808 men man kanske skulle gifta sig då
www.sveff.se/Visst_kan_du_mala_2006%20Low.pdf
Har ni en fil om måla och information om detta när man är gravid:)
teenpregnancy-suck. Stor kram till dig! du verka så sund och bra. Trist att man ska råka ut för människor som "ser ner" och "tycker till"
Men så är det i livet, det viktigaste är ju att man själv inte behandlar andra på det viset.
Själv bor jag i Stockholm, i den stadsdel där medelålden för förstföderskor ligger på 38 år.
Jag fick min son när jag var 24 år ( +att att jag ser ung ut med)
På öppna förskolan sade det vid ett av våra första besök -Barnflickorna har träff här i eftermiddag
hahaha
Nu blir jag snart 30, barnmorskan som inte tittade på mitt personum undrade om det var spännande att vara ung mamma. -ja ung och ung svarade jag, blir ju snart 30 år.
Hon trodde inte jag var en dag över 22
Å en scrapvän till mig fick en liten son i förra veckan, hon hade BF den 12/6. Hon fick tydligen
havandeskapsförgiftning så det är orsaken till att han föddes 2 månader förtidigt.
Men han mår tydligen bra
Lilla skruttungen..
Någon som samlar på vätska å vill gå med i min samlarklubb ???
Nää men allvarligt -är de någon som har tips på något man kan göra för att förhindra eller kanske minska.
Tack från mig -vattenbuffeln