• Mum23

BF Juli-07 Nr3

Hej! Det var jätte längesen jag hängde här! I början av våra graviditeter hängde jag med men sen balla det ur. Var bostadslös ett tag och sen in i nytt ej färdigbyggt hus och nu börjar alla närma sig bf. KUL!!! Hoppas jag får hänga på igen!!

Angående att resa bort när det börjar närma sig, vi åker till Italien nästa fredag (vecka 32) kommer hem i vecka 34. Har oxå hyrt stuga över midsommar, drygt 2 veckor innan bf i annan stad, men dom föder väl barn där oxå...hihihi...

• Mum23

Var inne och uppdaterade mig lite angående Zandrisen, stackare, låter jobbigt!!
    Lycka till!!

• Mum23

Godmorgon! Här kommer jag som inte är insatt i något och ställer jobbiga frågor.
    Solstraalen: Varför ska du bli igångsatt tidigare? Nyfiken....

• Mum23

Okej Solstraalen, jag förstår! Var själv fruktansvärt rädd när jag skulle få barn nr 2 och gick själv på Aurora. Fick oxå träffa en förlossningsläkare som lovade mig ett snitt om jag kände mig alldeles panikslagen när förlossningsarbetet startat, dock ej planerat. Så jag förstår din rädsla!
    Min andra förlossning gick oförskämt bra så denna gång vill jag bara få det överstökat.

• Mum23

Vi hade en försäkringsmäklare hemma hos oss för ett tag sen och han påstod att Trygghansa hade den bästa barnförsäkringen, vet att jag läst det i någon "bäst i test oxå". Har inte heller tecknat så tack för påminnelsen!

• Mum23

Det var så mycket prat om Delicato-bollar i förmiddags så jag var TVUNGEN att åka förbi Ikea och köpa, det blev tre st 6-pack för bara 30 spänn. Har redan ätit en idag och nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska "unna" mig en till...hmm, jag har ingen karaktär...

• Mum23

Förresten, vilken aktiv tråd det här är...go girls!!!!

• Mum23

Godmorgon! Är det fler än jag som har molande mensvärk stup i kvarten? Det känns ungefär som i början av en förlossning! Är detta förvärkar tro?

• Mum23

Godmorgon! Ja, hur kunde det gå så dåligt för Sverige..pinsamt!
    Fast jag trodde verkligen inte att det skulle gå såååå dåligt.....

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3