• hemlis

BF Juli-07 Nr3

Godmoron!

Det var jättelängesedan jag skrev här, men jag läser och försöker hänga med.

Vi har beställt en ny barnvagn, eftersom det här barnet är en liten sladdis, vi har två pojkar som fyller 10 och 13 snart.
    Det ska bli jättemysigt och killarna tycker det ska bli spännande och få en lillebror
    Tillbaka till vagn......vi har köpt en BRIO kombi, svar, en rejäl vagn ville vi ha, hoppas vi blir nöjda.

Bilstol ska vi köpa av några vi känner, en Acta, en så där man har en "bas" i bilen och bara klickar dit stolen, dom som haft det säger att det är jättelätt att bara sätta in i bilen.
    Vi ska köpa den för 700, tror den kostar 1400 ny.

Vi har spjälsäng kvar och de först fina små kläderna från våra barn, dom är också födda juni/juli, så det passar bra
    Annars så är jag sån som gärna köper nytt, det är så roligt, var inne på Polarn och tittade, men oj oj oj vilka små kläder!
    Man glömmer att dom är så små, fast dom känns inte så små när dom ska komma ut...............
    Börjar bli jättenervös för förlossningen nu, drömmer om det var och avrannan natt.

Jag har haft så mycket sd, jättekraftiga några dagar, så där så det känns i hela kroppen hur det suger, är det något som någon annan här känner av? Man blir lite nojjig ebland när det kommer ofta fast man knappt rör sig.

Littlebaby, hoppas läkaren är förstående.
    Själv jobbar jag på förskola, 23 st barn mellan 3-4 år.
    Jag har sökt HP som inte FK beviljade inte heller efter omprövning, jags a att dom kunde komma och hälsa på mig om dom tror att jag hittar på att det är jobbigt.
    Nu är jag iallafall sjukskriven 25% sedan en vecka tillbaka och det känns bra.
    Lycka till!

Oj, vad mycket jag skrev, men jag skriver inte så ofta så jag tar igen det nu hoppas nån orkar läsa!

Ha en bra dag!

• hemlis

Jag har läst att nu i slutet så ska man gå upp 1,5-3 kg i månaden, så det är väl helt normalt.
    När jag sa till min bm att dte händer en del på vågen nu så sa, ja, det är väl bra! Bebisen växer då

• hemlis

3-0 till Kanada.

Har inte läst på jättelänge, men måste fråga er som har gått ungefär lika länge som mig, jag är i v 33 och har fått tillbaka det illamående jag hade i början och halsbrännan gör det inte bättre.
    Är det någon av er som har likadant?

• hemlis

Godmorgon!

Ni skriver här så man aldrig hänger med , kikar in ibland, men vet att jag aldrig hänger med ändå.

Hemskt med bränder, och när folk dör, usch!

Solstraalen, jag har två barn sedan tidigare och båda gångerna fick jag värsta gallanfallen, fast jag inte hade gallsten.
    Det är tydligen inte ovanligt att det kan trycka på gallgångarna så man får kramp i gallgångarna som kan kännas som gallstensanfall.
    Jag får även så av olika sorters hostmediciner.

Men det är ju bra att du kollar upp det ordentligt ändå.

Igår när jag skille sova hade jag krypningar i benen, då blir jag galen.
    Somnade iallafall sen och har sovit rätt bra.

Ska till spec-mvc idag och träffa en narkosläkare, ska få reda på om jag kan få EDA-bedövning trots diskbråcksop.
    Zandrisen; förstår att du är särskilt intresserad av svaret jag får.
    Lovar att skriva sen och berätta, men det blir senare eftersom jag åker direkt till jobbet efter.

Ha en bra dag!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3