Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

hej på er! Jag har bytt nickname för att förvirra er liteSkrattande Mitt förra var LindaoJohan men då sambon aldrig är ute på sidan så bytte jag till "mitt" nick istället!! Hoppas ni inte blir för förvirrade!!

mama77;  jag ser oxå väldigt ung ut, är 26 men blir ofta tagen som runt 19 typ... men men, kan ju se fram emot det när jag är 35-40 och fortfarande ser ung utRäcka ut tungan

Jag som vakna först idag oxå?  halv 7, fattar inte men jag kan inte sova längre än så på morgonen även om jag känner mig lite småtrött...

• Lindisen81

anki72; jag har oxå sådär ont i ena skinkan ibland, att det hugger till så jag inte kan röra vänster ben... men har så ont hela  tiden i stort sett när jag använder vänster ben att jag börjat fundera på kryckor...

har lagt in alla våra bebiskläder i den nyinköpta byrån! den är typ fullproppad med saker  nu! en låda med bodys (långärmat+kortärmat) en låda med små byxor å lånärmade tröjor, en låda med tjockare byxor + tjockare tröjor, en låda med handduk, trosor, strumpor, mössor, pyjamas å sånt å en låda som är tom. he he, allt är nästan ärvda saker så innan vi är klara har vi väl en byrå till med kläder... är det en tjej i magen så "måste" man ju ha klänningar å grejer (sååå gulligt) sedan lär man ju få en hel del när bebis väl kommer...

• Lindisen81
    annki72 skrev 2007-04-08 18:42:41 följande:
    Lindisen81: Ja vissar dagar skulle man verkigen vilja ha kryckor, kan knappt gå berättade för min ena jobbar kompis att jag funderar på att sjukskriva mej, men hon tyckte att det räcker väl med halvtid för det är ju inte så krävande jobb, Hallå??? jobbar vi på samma jobb eller????Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
    jag jobbar inom förskola och har varit 50% sjukskriven sedan böejan av mars... men enligt fk så är förskolejobben inte lika ansträngande som typ ett jobb på hm då man står hela dagarna... som om inte vi står då!? fick höra det av en kompis som sökt  hp och fått avslag... vet någon hur lång tid det tar att få besked om hp? var ett bra tag sedan jag skickade in mina papper...
  • Lindisen81
    monnie skrev 2007-04-08 19:10:05 följande:
    lindisen81- jag sökte HP förra gången men fick det inte beviljat för förskollärare har inte så ansträngande jobb enligt fk så den här gången provar jag inte ens att söka men det kan skilja sig ordentligt mellan olika handläggare så hoppas du blir beviljad! själv tar jag ut min semester & sen lever jag på skattepengarna som kommer lagom i sommar
    ja jag har hört samma sak, så hoppet är ju inte så jättestort... *suck* men men, blir nog sjukskriven på 100% från sista maj till bf om jag inte får hp, men av vad jag har förstått så kan fk säga nej även då till ersättning...?
  • Lindisen81

Godmorgon på er
    kul att inviga balkongmöblerna i snö då! j-a skitväder!!!!!

Kollade på Jersey Girl igår, å fan va sorgligt alltså... tänk om det skulle hända, att jag avlider under förlossningen... var helt förstörd hela kvällen efter filmen, kunde inte tänka på nå annat...

Sedan så e man helt solo idag oxå, vill inte vara själv! sambon jobbar å jag har en ledig dag till

• Lindisen81
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-09 08:55:46 följande:
    Måste fråga...Vad hade ni valt för bil?Hyundai elantraVolvo 745eller vilken kombi bil tycker ni är bäst.. ?Begagnad då ...♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    beror lite på hur mycke pengar ni tänkt lägga ut... vi har kollat på passat elled skoda octavia då de är prisvärda å relativt bra... vi ska satsa på en bättre bil i samband med ett eventuellt husköp om kanske 2-3 år
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3