BF Juli-07 Nr3
annki:
Salta skumbananer, dom är ju bara så goda, jag har fått dille på salt och lakrits överhuvudtaget nu, mjukglass med lakritsströssel ska man ha minst en om dagen ...........
annki:
Salta skumbananer, dom är ju bara så goda, jag har fått dille på salt och lakrits överhuvudtaget nu, mjukglass med lakritsströssel ska man ha minst en om dagen ...........
lindisen:
Att jobba i kiosk under turistsässong är nog utav det jobbigast man göra, man brukar känna sig som en sladdrig disktrasa när stängninsdags kommer på kvällen, men kul är det
!
Ja man kan ju lugnt säga att godis/glasskontot har ökat rejält sista månaderna här ! Vi har ju in någon mcDonalds här så mjukglassen blir rätt dyr........ Sen ska man ju ha den STÖRSTA som finns oxå
!
Stavar som en kratta gör jag också!
Pusselbiten:
Styrkekarmar till dej och din mamma, hoppas att killen från kyrkan har tid att sitta ner och prata med dej för det är ganska skönt att få lätta på trycket, sen är det ju bra när han vet vem din mamma är också. Kramar.........
Oj vad det skrivs, har glömt vad jag vill komentera, teflonminnet blir värre och värre !
tbmh: det om bröstvårtorna har jag också hört och effekten ska tydligen bli ännu bättre om det är killen som pillar på dom !
Känner mej helt slut, vi har varit ute på skogspromenad idag, hjlp vad smidig man är, inte! Sen var vi på bio, Beck den svaga länken, sevärd men inte mer.
Sitter och tittar på femman, vilka knäppgökar det finns........ Vet inte om jag vill kalla det skönhetsoperationer direkt eller vad säger ni?
tbmh:
f*n vet! Jag skulle då springa min väg om jag finge se en sån på riktigt !
Mjukis:
Kramar till dej och din man!
SannaKaarina:
Hur går det med handen?
Jen2006:
Undrar om du varit till förlossningen på studiebeök, är lite nyfinken hur det är där, vi ska inte ner förrän den 5 juni.
Här är det oxå hällregn.........
Jen2006:
Dom har säkert gjort det trist så att man ska tycka att det är tråkigt att vara där, så man föder snabbt för att komma därifrån ! Har du tänkt att stann på patienthotellet efter förlossningen eller åka direkt hem (gäller Misan också), vi har ju sju mil ner så jag stannar gärna tre fyra dagar om jag får.
Jag känner som er Jen2006 och Misan att det känns tryggt att få lite hjälp ett par dygn.
Lindisen81:
Jag har också funderingar på hur man ska ligga, finns ingen "ställning" som är bekväm.... Känner mej konstant trött sen ett par veckor tillbaka.
Jen2006:
Ja, jag får gärna några dagar före bf (19/7), så jag hoppas vi ses där !
Pratade just med sambon, han kommer hem och äter lunch , får nog bli lövbiff, pommes och beasås, snabbt och jätte nyttigt.... Tänk vad lite som behövs för att allt ska kännas mycket bättre!
Rullgardinsflickan:
Ut och jaga!
Vad det gäller när man ska börja med järn så verkar det vara väldigt olika, själv fick jag börja med Niferex när jag hade 118 i Hb, med motiveringgen att det är lättare att hålla kvar än bygga upp...
Kollade i bf-listan
'29. (Juni)
SyrranH, 26 år (1:a barnet pojke) Göteborg
Karttu, 26 år, (2:a barnet), Finland
1.juli
Solstraalen (3:e barnet, pojke) Uppsala
Zandrisen:
Ja, den artikeln lär det bli reaktioner på.......
Här kommer det en länk med tips om både gipsmagar och BB-väska plus lite annat smått åoch gott. Visst ja kanske det viktigaste för mammab, en igångsättnings drink
!!!
hem.passagen.se/september2003/tips.html
Misan: Lycka till, du ska se att allt är bra!
Grattis bevijade HP!
Mjukis du och din familj finns i mina tankar idag, kramar om er!
Vickyb, skönt att psykologen verkade bra, hoppas att det fortsätter så!
Misan skulle in till förlossningen så att dom skulle kolla upp hennes besvär, tror hon skulle vara där vid två, vi får hålla tummarna att allt är bra!
Zandrisen, ja det blev ju inte direkt något stormöte, skönt att du slipper träffa den kvinnliga läkaren (kommer inte ihåg namnet) mer! Hon verkar ju hel konstig! Nu håller vi tummarna för att du får föda vaginalt, med EDA och allt !