• Sylt

BF Juli-07 Nr3

Trollie skrev 2007-04-24 08:38:18 följande:
    Jag är en av dom som inte var med på nya bf-listan, och blev tyvärr lite ledsen , tycker ändå att jag är ganska aktiv. Sen är det väl gravhormonerna som gör att man reagerar lite starkare på allt.
    Jag var inte heller med på listan o jag läser varje dag, skriver kanske varannan. Blev inte ledsen för det, eller kände mig utfryst. Det är jättesvårt för TS att hålla koll på alla.

Jag tycker (igen) att alla som anmäler sig i andra tråden skall få vara med...... de kanske planerar att bli aktiva eller kanske läser varje dag o "känner sig som en i gänget"?

Oj, nu blev jag sugen på O´boy *fy, mammab"
  • Sylt

Milla -->
    - Vilken gullis!
    - Ang. mobilen, det kanske är glapp i batteriet/sim-kortet?
    - Haha, känner precis igen mig i beskrivningen av barba-modet. Jag måste ha tajt uppe o vida saker nere. Prova att köpa tunikor som sitter åt över bysten (=lite tajt, det syns att man inte har barba-kropp utan är gravid )

• Sylt
    SannaKaarina skrev 2007-04-24 09:17:16 följande:
    Om dne är helt ny mobilen så har du väl garanti? bara lämna in den så dom får fixa den eller ge dig en ny. kompisen fiock lämna in sin 4 ggr på 2 veckor men nu har han fått en ny som fungerar
    Håller med....
  • Sylt
    MissHeaven skrev 2007-04-24 09:30:48 följande:
    blev inspirerad av barbapratet och bytte bild... he he..
    hihi
  • Sylt
    Milla med killar skrev 2007-04-24 11:04:04 följande:
    Nu har jag redan käkat lunch. Lax , bakad potatis med räkor och creme frech och vokade grönsaker till det ..smask...Jag har en sjuk noja på fisk och vokade grönsaker denna graviditet. Jag äter säkert fisk ca 5 dagar i veckan.Sen är jag med sååååå trött idag men har inte tid o sova måste ju upp på stan med mobilen.
    Då blir det en smart bebis
  • Sylt

Godmorgon tjejer!

Håller fortfarande tummarna för zandrisen..... Har kompis som fick sin kille i v30 o han har klarat sig bra. Fick inte träffa folk på flera månader pga infektionsrisk, men klarade sig fint!

Beckah --> Fy vad jobbigt. Skall sluta negga ang mina sd...

Amma: Ammade sonen i sju månader, sen slutade han av sig själv. Började med smakisar vid 4 månader. Sonen fick aldrig välling utan gröt. Ganska praktiskt med amning, men inte som ngn religiös upplevelse för mig (som för vissa andra).

Bristningar: Klarade magen förra gången, hoppas på samma tur denna gång!

Träning: har haft ambitionen båda grav att träna, men blivit förbjuden pga sd. Hade mer än gärna tränat, tror att det är super för gravidkroppen.

Nissan --> Galna karlar! Blir glad av att höra att du har en annan trevlig kille vi din sida!

Fk --> *hata* Om jag blir ekonomiskt oberoende blir inte det första jag gör att köpa en flådig sportbil eller hus i Frankrike. Jag kommer att be FK att dra .....

Ang listan --> Förstod inte heller att det skulle bli sådant liv...

• Sylt

Min lilla sigge hade bara ett huvudmått på 32, var 49 lång o vägde 2860.

....letar efter när han fixerades...

• Sylt
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-25 12:11:39 följande:
    första mätningen på huvudet säger inte alltid så mycket om man klämt ut den lilla. Eftersom om huvudet är ihoptryckt så blir måttet mindre. Adams huvudmått när han föddes var 33, men hans huvud trycktes ut och var lite toppigt också. Men efter 2 veckor var hans hm 36. så han kanske egentligen hade 35 då.

.... här ändrades också måttet efter bara ngn dag
  • Sylt

Ska hämta sonen kl 14, sen är det av till lekplatsen
    Kanonfint väder!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3