BF Juli-07 Nr3
Jag tycker (igen) att alla som anmäler sig i andra tråden skall få vara med...... de kanske planerar att bli aktiva

Oj, nu blev jag sugen på O´boy *fy, mammab"
Milla -->
- Vilken gullis!
- Ang. mobilen, det kanske är glapp i batteriet/sim-kortet?
- Haha, känner precis igen mig i beskrivningen av barba-modet. Jag måste ha tajt uppe o vida saker nere. Prova att köpa tunikor som sitter åt över bysten (=lite tajt, det syns att man inte har barba-kropp utan är gravid )
Godmorgon tjejer!
Håller fortfarande tummarna för zandrisen..... Har kompis som fick sin kille i v30 o han har klarat sig bra. Fick inte träffa folk på flera månader pga infektionsrisk, men klarade sig fint!
Beckah --> Fy vad jobbigt. Skall sluta negga ang mina sd...
Amma: Ammade sonen i sju månader, sen slutade han av sig själv. Började med smakisar vid 4 månader. Sonen fick aldrig välling utan gröt. Ganska praktiskt med amning, men inte som ngn religiös upplevelse för mig (som för vissa andra).
Bristningar: Klarade magen förra gången, hoppas på samma tur denna gång!
Träning: har haft ambitionen båda grav att träna, men blivit förbjuden pga sd. Hade mer än gärna tränat, tror att det är super för gravidkroppen.
Nissan --> Galna karlar! Blir glad av att höra att du har en annan trevlig kille vi din sida!
Fk --> *hata* Om jag blir ekonomiskt oberoende blir inte det första jag gör att köpa en flådig sportbil eller hus i Frankrike. Jag kommer att be FK att dra .....
Ang listan --> Förstod inte heller att det skulle bli sådant liv...
Min lilla sigge hade bara ett huvudmått på 32, var 49 lång o vägde 2860.
....letar efter när han fixerades...
v.35+5 fixerades sonen
Ska hämta sonen kl 14, sen är det av till lekplatsen
Kanonfint väder!