Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-04-21 21:35:11 följande:
    Ja, och även inför förlossningen. Iaf för oss har dom flesta kommit med kläder första besöket.
    jo jag kan tänka mig det!  både mormor å farmor e ju köpgalna! Gissa vad barnets farmor har köpt!!?? en TREHJULING!!!!! hallå, e inte det lite väl tidigt?????
    - ja , men den va ju såååå billig å såååå fin, 50 kr på loppis å som ny!!!!

ha ha

är det någon som sitter med nån bra länk till en sida om dop? kanske ska fråga i länk-tråden istället-....?
  • Lindisen81
    L2K skrev 2007-04-21 21:40:30 följande:
    lindisen - Hahahaha!!!! Vi som tom struntar i trehjuling till Oskar! Han ska få ta över Basses cykel så fort han har fått en större.
    he he, ja smart när man kan ärva!! jag sa till farmorn att den kommer ju för sjutton va OMODERN när bebisen är tre år typ, men hon bara skratta å tyckte hon hade gjort ett superbra köp! den är blå, men nu när vi vet att det är en tjej säger hon att vi kan köpa klistermärken med rosa hjärtan å glittriga stjärnor å sätta dit!  ha ha, ja ja hon får väl greja med den där cykeln i några år då!
  • Lindisen81
    L2K skrev 2007-04-21 21:45:42 följande:
    Lindisen - vilken gullig farmor! Förresten, tänkt säga det förut, men inte blitt av; Snyggt namn du har!
    ha ha tackar! ja du med , eller hur?! när jag va liten HATADE jag mitt namn, så vanligt, skällde på mamma å sa att hon inte hade nån fantasi! droppen va när en tant kom in på stället där jag jobbade å såg min namnbeicka;
    - åh, Linda, det är ett så ovanligt å fint namn numera!!

tanten måste ju ätit något dåligt! vi va ju TRE Linda i klassen!!

förresten hittade en doplänk; www.dopguiden.se
  • Lindisen81
    Jessa6 skrev 2007-04-21 22:16:44 följande:
    Jag smakade lite och det smakade dött djur så jag spottade ut det så nu är det probelemet ur världen....
    ha ha, ja döda små djur vill väl ingen äta!!Generad nä men kan tänka mig att det smakar lustigt, smaklökarna är ju inte riktigt som de brukar vara när man e gravid! man kan ju tom va sugen på blomjord men inte alls på potatischips!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3