rullgardinsflikkan skrev 2007-04-23 18:30:21 följande:
Lindisen81: Nåt jag glömde ta med mig sist som jag kommer packa ner ett par flaskor denna gången är NÄSSPRAY!!!! Detva inte det lättaste att ligga där och försöka andas samtidigt som man va täppt i varenda näshål och ingen nässpray eller nåt sånt hade dom på förlossningen
HA HA!!!!jag behövde mig ett skratt å fick det nu! kan nästan se bilden framför mig av din svullna röda näsa

tbmh skrev 2007-04-23 18:32:27 följande:
Lindisen: DU kommer aldrig att se sprutan och du kommer (om du nu bestämt dig för att ta den) inte heller känna den i all annan smärta.Jag bad dem till och med vänta tills en pågående värk släppte så jag kunde ligga helt stilla. Det var rätt ballt tycker jag... jag är såååå spruträdd.Plus att jag hade en ursnygg AT-läkare som ville vara med och se hur man satt en epidural.Jag kände INGENTING!!
ja med en snygg läkare vid sidan att hålla i handen så kan man ju överväga det... men neeeej, jag e superrädd för det där!!!! den e ju typ tre dm lång ju!!!!
Sylt skrev 2007-04-23 18:34:55 följande:
.... jag är livrädd för epi, vill inte att ngn skall in o gräva bland alla mina nerver i ryggen!!! Sist hade jag hellre ont, vi får se hur det går denna gång
håller med dig!! har ju aldrig fött tidigare... men ändå...*ynklig*