BF Juli-07 Nr3
Hur känns det att ha den på tvären? Blir inte magen väldans avlång? Som en amerikansk fotboll
Varför hamnar de på den lädden? Är bebisen på väg att vända sig men inte har speciellt bråttom?
Hur känns det att ha den på tvären? Blir inte magen väldans avlång? Som en amerikansk fotboll
Varför hamnar de på den lädden? Är bebisen på väg att vända sig men inte har speciellt bråttom?
Hm... jag ska ju stå på alla fyra så bebben vänder sig, det var ju inte det lättaste när man har världens foglossning... Ja jag vet att det är ett jävla gnäll på mig i dag, ska bättra mig
Miss: Min ploppade aldrig ut med max... nu ibland på kvällen är det helt slätt men inte utploppat... år i v33
Jessa: 3 ggr på en natt?? Wohoooo, jobbade du av dig själv då eller?
Jessa: Det var det jag menade med att du jobbade av dig själv
Du arbetade inte aktivt utan kroppen gjorde sitt.
Den typen av samandragningar kan underlätta förlossningen har jag hört. Tappen blir mjuk o mogen, så det är bara att pilla på i framtiden.
annki: Min bm sa att jag ska ställa mig på alla 4 när jag känner att barnet knölar för att liksom "öppna upp". Annars vet jag inte, mottar också gladeligen tips. Det enda som händer när jag står på alla 4 är at bebisen tycker att det blev superskönt med all plats och genast slutar med all aktivitet o bara njuter...
Vickyb: Man SKA böla hos psykologen!!! Låt inte gråten fastna i halsen, ventilera o spy galla over det som varit, på det sättet rensar du och mår bättre sen. Trust me
Jag har syttit hos psykologen o ältat måååånga gånger, det är fantastiskt skönt sen när allt lägger sig igen. Jag mådde ofta sämre när jag gick från psykologen än vag jag gjorde innan, men det är ju för att allt rivs upp igen
Önskar dig all lycka imorgon!
73% chans att det är en tjej enligt testet
heter den inte ngt med ... minds?
Dangerous Minds