Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

Hur känns det att ha den på tvären? Blir inte magen väldans avlång? Som en amerikansk fotboll Varför hamnar de på den lädden? Är bebisen på väg att vända sig men inte har speciellt bråttom?

• Theresa1

Hm... jag ska ju stå på alla fyra så bebben vänder sig, det var ju inte det lättaste när man har världens foglossning... Ja jag vet att det är ett jävla gnäll på mig i dag, ska bättra mig

• Theresa1

Miss: Min ploppade aldrig ut med max... nu ibland på kvällen är det helt slätt men inte utploppat... år i v33

• Theresa1

Jessa: Det var det jag menade med att du jobbade av dig själv Du arbetade inte aktivt utan kroppen gjorde sitt.
    Den typen av samandragningar kan underlätta förlossningen har jag hört. Tappen blir mjuk o mogen, så det är bara att pilla på i framtiden.

• Theresa1

annki: Min bm sa att jag ska ställa mig på alla 4 när jag känner att barnet knölar för att liksom "öppna upp". Annars vet jag inte, mottar också gladeligen tips. Det enda som händer när jag står på alla 4 är at bebisen tycker att det blev superskönt med all plats och genast slutar med all aktivitet o bara njuter...

• Theresa1

Vickyb: Man SKA böla hos psykologen!!! Låt inte gråten fastna i halsen, ventilera o spy galla over det som varit, på det sättet rensar du och mår bättre sen. Trust me Jag har syttit hos psykologen o ältat måååånga gånger, det är fantastiskt skönt sen när allt lägger sig igen. Jag mådde ofta sämre när jag gick från psykologen än vag jag gjorde innan, men det är ju för att allt rivs upp igen

Önskar dig all lycka imorgon!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3