BF Juli-07 Nr3
Inget att göra...lite nya bilder i galleriet om någon vill titta...
Inget att göra...lite nya bilder i galleriet om någon vill titta...
Tack tjejer!
Pricessan: Ska ni ha dynor? Annars piffar det upp lite grann med lite färg. Sen är alltid stora krukor med blommande blommor en hög mysfaktor tycker jag.
Princessan: Ja framåt sommaren kan man ju olika färger av lobelia och i någon husarknappar, är ju hängblommor båda två. Luktört i kruka är också fint, då luktar det ju gott med
Vicke: Jag blöder mycket näsblod men inte i tandköttet...*huuuuaaahh*
mammab: Usch då vilken upplevelse! Tur att det gick bra för er allihopa. Jättefint arrangemang!! kanske ska bli florist eller dekoratör eller nåt?
Vi med, korv med bröd och pulvermos....
Min lill* har hickat så att jag har kännt det sen v 20 ungefär, lite kul
JAG ÄLSKAR OLIVER MED!!!!!Går inte att sluta äta.
I går köpte jag öronproppar till min sambo för att jag snarkar så mycket och han var så nöjd i morse så, fått sova hela natten vilket inte jag fått
Det ska bli uppåt 20 grader här i Halland till helgen med, det är vi i södern som får det varmast tror jag Vi ska ha 30-års fest på lördag med 50 gäster, ska bli himla skoj!!!
Mina bröst läcker också, helst det högra, blev lite förvånad att det kom redan nu, det är inte mycket men det blir ju blött, inte så gult, mer åt det ljusvita hållet och väldigt rinnigt...
Någon som vet en sida där det var två tecknade bilder på en kvinnokropp, den ena var ett embryo i magen och hur det utvecklades under 8 veckor om man flyttade en spak så såg men vecka för vecka. Den andra bilden var från v 8-40 och då såg man hur stort barnet var vecka efter vecka och hur alla organen i kvinnans kropp flyttade på sig. Någon som känner igen detta? Jag har haft länken innan men sen lade de om den och nu hittar jag inte den....