Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

Någon här som vet hur tillfärlitligt UL är?

Alltså tycker d e så snurrigt när BF enligt SM är 2 juli å sen flyttat fram tills 21 på rutin UL
    Gjorde VUL också i v 11 å fick BF 19 juli

dom borde väll inte kunna se fel på 3 veckor? :O vill liksom inte gå å va nervös i slutet av juni i tron om att den kanske kommer då men d borde den väll inte göra :S

• Nathalie009

VickyB Oj men då e d ju nästa jobbigare i din sits eftersom VUL o SM stämmer :O
    Om jag vore du skulle jag nästan gå på VULet o SM lr iaf tänka att möjligheten finns !

I mitt fall överenstämde ju VUL o UL ganska exakt så antar att de inte akn räkna fel 2 ggr och såå mkt fel

Men FAKTISKT så sitter det andra BF datumet kvar någon stans i bakhuvudet lisom man kan inte släppa det

Å endå hade jag exakt regelbunden mens innan.. men testade väl iof inte svagt + föresn bim+11.

Men med dottern stämde Sm o UL exakt därför d känns så konstigt denna gång me 2 helt olika datum :P

• Nathalie009

oj men va skönt endå när jag åkte in med evelina var jag bara öppen 1 cm dom tänkte skicka hem mej fast ja hade sååå ont.
    Öppnade mej jätteeesakta. efter 1 dygn va ja öppen 4 cm å d gjorde såå ont :P

• Nathalie009

VickyB men har du inte fått göra ett tull UL då?
    För min BM som gjorde UL på mej sa att jag igneltigen skulle fått göra tillväxt UL pga av att ja vart flyttad så mkt, men då sa jag att jag gjorde ett VUL som stämde med ULet å då behövdes det inte.

• Nathalie009

Vicky B jappp hon sa att om jag inte hade gjort ett VUL tidigare som överenstämde med det datumet hon fick, så skulle jag varit tvungen at komma tillbaka ngn vecka senare för tillväxt UL. Men det var inte nödvändigt i mitt fall eftersom jag sa att jag hade gjort ett VUL tidigare som stämde.

så hör med din BM du =)

• Nathalie009

hahaha jaa min kommer säkert komma den 24e har ju BF 21
    Dottern kom 3 dagar sent så den här kommer väll säkert bara för d komma då ;P

• Nathalie009

nån som vet ang F PENNING att man kan ta ut 60 dagar innan för mig blir då 21 maj, men får ja pengarna i Juni då lr å INTE maj?

Fan hade tänkt helt fel tänkte att jas kulle FÅ pengar i maj ju
    =(

• Nathalie009

mammab; nej men alltså man får ju ta ut 60 dagar innan jag får inte ta ut pengar i maj isåfall skulle jag tagit ut ifrån 21 April men man får bara ta ut 60 dagar innan så jag tänkte ju fel =((((

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3