Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Gina Trica!!!! Min favo butik! De har ur mycket som halst!!!! Och Billigt!!

• humlan1973

Ska till lakaren idag och diskutera forlossningen. Det ska bli lite kul, for det ar inte for att jag ar forlossnings radd utan att jag ar orolig for att inte bli tagen pa alvar nar man val ligger dar med verkar. Jag blev ju lovad pa sos att det inte skulle behova ta mer an 10 timmar.

• humlan1973

Hej pa er!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. men har ar jag. Igar morse hade jag som kraftig mensverk, kommer fasen inte ihag om det var sa det kanndes. Men det hall i sig i ca 2 timmar och sedan slappte det, sa nagra sammandragningar var det inte... vet inte vad det var. Har kannt likadant nu pa morgonen. Men jag tror inte det ar nagon fara. Det kanndes bara hilma jobbigt. Det skona ar ju att det bara ar en 3 dagars vecka denna veckan.

Magen har vaxt sedan forra vecka for jag kunde inte dra igen dragkedjan i sidan langre.

Har det hant nagot inne itraden sedan i fredags, jag orkat bara inte lasa.

• humlan1973

Sprattlar era bebisar mycket? Denna som ar i min mage tycker att det ar jattekul att rotera . Det gor att man mar lite sma illa. Ena stunden ar fotterna ner och adra stunden sparkar den upp. Visste jag inte battre skulle jag tro att det var 2 . Men jag ar iaf saker pa att det inte ar handerna, jag tror inte den kraften kan finnas dar!

• humlan1973

Forra veckan lag han med huvudet upp. Just nu sparkar han hart pa revbenen... men det ar tomt nerat sa att saga sa nagot huvud pa rattplats tror jag inte...

• humlan1973

Jag hoppas verkligen att man slipper ha stodisar da.... Jag sitter pa kontoret nu med det och det ar varmt...

• humlan1973

Sol vilken foootboll du har. Super fin mage... Va det inte du som sa att du gatt upp sa mycket eller tar jag felll du ser ju jattesamal ut med en bamse bebis mage.

• humlan1973

Men karanonn! Men du ar ju jatte fin! Onskar jag sag sa fin ut! Jag har "bara" gatt upp 11kg. och vager 94kg. Du ser mycket smalare ut forovrigt.... Va stallt for dinna 110 pannaor, du ar jatte snygg!

• humlan1973

Nastapperapprt!

Var hos lakare forra veckan! Han sa att det var olaglit och farligt att ta sa mycket spray som jag gjorde, sa jag fick nagon avsvallande medecin istallet. Det borjar funka faktiskt. Har inte tagir nagot idag an. Sa om nagon vecka kanske jag kan sluta med tabletterna oxa. Hoppas!

• humlan1973

Kan nagon hjalpa mig? Jag har vaknat nastan varje morgon denna veckan med molande mensverk. Det tar ca 1 timme sedan slapper det. Va kan det vara?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3