Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

usch så utråkad ja är..men ja har ingen ork att göra nått heller. haha..smått drygt!

usch vill åka å storshoppa massa fikabröd!! vaniljmunkar, äppelmunkar, semlor, budapest bakelset..osv osv osv...såååå sugen på sånt!
    jonas köpte en kanel längd till mig igår..så åt en sån å drack mjölk igår kväll hehe..

fan..nu börjar d där jäkla söt suget!...

• mrsbygg

har precis handlat!! fick me mig semlor å vanilj munkar hem hehe..

sen blir det chips å dipp ikväll..

nu håller ja på lagar mat, blir hamburgare och pommes sååå gott me egena hamburgare..
    massa lök å tomat å ost mmmm...hehe

• mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-03-09 17:47:53 följande:
    mammab: Jag har märkt att du lagar hela tiden ;) Någon gillar det verkar det som :) Familjens lilla egna kock eller? Önskar att jag hade orken att gå och handla och sen laga allt :P
    hehe jag älskar å laga mat, hittar på nya recept jämt å ständigt!
    funderade på att läsa en kock utbildning men nää inte lika skoj...
    tbmh skrev 2007-03-09 18:01:41 följande:
    Jag har också märkt att MammaB är trådens retsticka som frestar med en massa goda rätter hela tiden!berättar in i minsta detalj om all god mat hon minsann ska äta. Vi borde nog storma lägenheten runt middagsdags och kräva en smakbit
    haha, ja du bor juh iaf i v-ås..får la leta upp mig så får ja laga nått gott nån dag!
  • mrsbygg

nehe, nu är man spy färdig, helt proppmätt!!

ska sitta här å jäsa lite så d får plats semla å munk sen

• mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-03-09 19:43:10 följande:
    Ser att det inte bara 'r jag som har återkommit till det här förbaskade söt och matbegäret! Har kommit i en period där jag kan äta farligt mycket utan att känna mig det minsta mätt.. Godis, kakor och bullar tänker jag på ständigt.. Så fort jag börjar bli hungrig så vill jag bara ha ha ha!! Kommer sluta med att jag kommer smällrund till förlossningen om det skall fortsätta såhär. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    haha samma här....
    nu är ja lika hungrig som innan ja åt mat! ska smälla i mig en vanilj munk nu tror jag
  • mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-03-09 19:47:01 följande:
    Vickyb skrev 2007-03-09 19:43:10 följande: Ser att det inte bara 'r jag som har återkommit till det här förbaskade söt och matbegäret! Har kommit i en period där jag kan äta farligt mycket utan att känna mig det minsta mätt.. Godis, kakor och bullar tänker jag på ständigt.. Så fort jag börjar bli hungrig så vill jag bara ha ha ha!! Kommer sluta med att jag kommer smällrund till förlossningen om det skall fortsätta såhär. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღhaha samma här....nu är ja lika hungrig som innan ja åt mat! ska smälla i mig en vanilj munk nu tror jag Mm det lät gott! Får faktiskt gå och ta lite frukt eftersom jag har varit så duktig och köpt hem en himla massa olika frukter. Får gnaga på det ikväll och unna mig nått alldeles extra imorgon! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    jo har mina älskade äpplen hemma oxå!
  • mrsbygg
    Vallmar skrev 2007-03-09 20:08:55 följande:
    Mammab: Varför inte kockutbildning då? De låter som du skulle bli en utmärkt kock;)Jag har klämt i mig pasta med pesto och mozzarella, 1 wienerbröd o en glassbåt nu:) Spyfärdig, yes u name it.Tbmh: Det är bara o slå till!!
    nää ja vet inte..matlagningen är mer en hobby, skulle inte palla jobba med det varje dag..
    fast iof gör jad det varje dag nu med hehe..men endå..inte samma grej!

nehe...vaniljmunken är i magen dags för semlan sen fram me chipsen å dippen
  • mrsbygg

usch...ont i magen..
    har typ sträckt mig eller nått käns det som alldeles öm på sidorna ner i ljumskarna...d är hemskt!

ska ev iväg på "kalas" idag..jonas lillasyster fyllde 15 i torsdags! så vi ska dit å fira sen fyller hans moster år idag så vi ska förbi där oxå..
    men d är bara om vi får tag på en bil!...suck dryg tå va social!

sen hitta nå å ha på sig hä rhemma är juh inte d lättaste direkt...

• mrsbygg
    copernicus skrev 2007-03-10 11:04:22 följande:
    usch det låter jobbigt mammab!Jag kan nästan inte föreställa mej hur det skulle vara att va utan bil!Jag "smaschade" våran i nov. och lagningen tog låååång tid (en vecka) och vi fick ta farmor och farfars bil under den tiden men jag häll på att bli tokig!!!!Vi har en ny bil och deras gamla siesta fick vi knappt plats i.Jag har nog blivit väldigt bortskämd när det gäller bil tror jagfast där vi bor klarar man sej knappt utan, bara att ta sej till dagis med buss tar ca 1 timme eftersom vi då skulle behöva byta efter hallva vägen.Kläder är ju hur kul som helst nu tycker jag, allt passar för engångsskull! Jag känner mej jättefin i allt som valkarna annars sticker ut i.Fast helsvart konsertklädsel blir inte så lätt
    ne vi ska la köpa bil så fort vi ha råd! men just nu behövs det inte direkt bor i princip mitt i stan!..

här passar ingenting..blir tokig...måste shoppa lite mer mammakläder men har inte råd..suck..
  • mrsbygg

oooohhhh va ja stör mig på "min" släkt..

nu ringde dom typ å klaga till jonas andra syrra för att vi inte har "tid" att åka ut till dom å fira deras lillasyster..men herre gud inte direkt så vi inte har tid..vi har INGEN bil!!

suck..men ordna sig nu iaf fick tag på en bil iaf..usch..
    hatar jonas "styvmorsa", falskare människa får man leta efter...
    ska be henne köpa en jävla bil till oss då om det ska bli sånt jäkla liv så fort vi inte kan komma på deras begäran..suck..kärring...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3