Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Zelda: Jag städar. Det innebär att jag lyfter en hel del o har enformiga rörelser. Antagligen därför jag fick den beviljad. Ni som inte fått den beviljad, stå på er o överklaga till länsrätten!!

• Vallmar

Jag vet inte riktigt. Min syster överklagade o fick rätt av länsrätten. Men det är först när man fått nedslag av fk som ärendet går vidare till länsrätten. Antagligen får man ringa dem isf och fråga.

• Vallmar

Jessa6: Har du inte ens fått papper om att fylla i föräldrapenning? Jag fick dem papprena bara efter 1 vecka men beskedet om hp dröjde nästan 3 veckor.

• Vallmar

Jessa6:kan ju hamna på vift ibland sånt där så ring dem för säkerhets skull!

Nu lockar kudden. *gäsp*

Natti natti på er!!

• Vallmar

Gomorron tjejer!

Oh va skönt o få vara hemme idag. Ska bli varmt o soligt sa dem på vädret nyss. Alltså shit vi är i april o har 20 grader varmt, helt sjukt!

Nu har jag ätit min pencellin i sju dagar o det gör fortfarande ont i blåsan...suck. Ska man behöva dras me uvi hela graviditeten eller?

Ha det gött i värmen

• Vallmar

Godmorgon tjejer!!

Jaha ser att en till fått "värkar".  Och zandrisen har inte hört av sej. Hm det var i tisdags morse som hon åkte tror jag...

Jag tycker lindex är bäst på mammakläder. Gina tricot har också bra tröjor men jag börjar bli så stor nu att man inte kan dra deras largekläder över huvucetSkrattande

• Vallmar

Mjukis82: Wow vikken skillnad!! supersnyggt!!

Zandrisen är tillbaka! Jag trodde stenhårt på att du skulle fött vid det här laget, tror dem att det är på G snart? Kämpa på o håll han inne bara!!

Många som har börjat fått sd o liknande!! Kramar till alla er

Jag har också fått känningar av sd men så fort jag tar det lugnt går dem över.
    Idag har vi varit på andra kurstillfället på psykoprofylax, ska skriva om det i bloggen men är för trött att göra det idag så de får bli imorron.

• Vallmar

Hej tjejer.

Vart utslängd av sambon igår, han skulle ha tjejfritt o massa grabbar hemmaSkrattande

Jag hann dock vara inne igår morse o skriva i bloggen om profylaxen. Idag ska vi nog ta o fixa nya bilder på maggen men först blir det brunch på siggesta gård på Värmdö. Mums!

• Vallmar

Mammab: Syrrans dotter blev sjuk o fick en pencellin som smakade apa! Kändes elakt o försöka tvinga henne så hon försökte få tag i flytande form men det var slut i hela storsthlm!! Skönt att du fick en annan medicin. Tycker dem borde tillverka barnmedicin med smak typ apelsin osv....

L2K: Ja, vi har köpt hus på Rindö, i Vaxholm, så det är bara färjan över till värmdö o sen en kvarts bilfärd till siggesta. Jättesoft!

• Vallmar

Idag var jag hos bm och hon tyckte allt såg förträffligt ut.

Hade sfmått på 27, vikket e presis på linjen.( vecka 28+5)
    Sen att jag gått upp 14 kg sen inskrivning är en annan femmaFörvånad

Mitt socker var lågt så hon oroade sig inte om diabetes o jag slipper glukosbelastning.

Madelene87: Såg Deja vu igår, den var bra, det är ju ingen komedi iof...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3