BF Juli-07 Nr3
Imorrn är de dags för köns-UL, får vi se om de e en grabb i magen fortfarande
Imorrn är de dags för köns-UL, får vi se om de e en grabb i magen fortfarande
Alltså, de här med halsbränna, är jag helt off, men jag har ALDRIG haft det??
KAnske nån enstaka gång å då ytterst lite.
Varför drabbas vissa, medans vissa klarar sig helt?
Åhå snart ska jag klä på mig och Saga och åka in till stan ( 5min med buss ) å ta tåget till sthlm å käka lunch med min moster innan vi åker och möter sambon vid sibyllekliniken.
Imorse eller tidigare har jag inte vart nervös alls, men nu PANG. JÄTTENERVÖS.
Fattar inte varför, ja känner ju av bebisen hela tiden. Men gah, jag e skitnervös juh för att någe ska va galet.
Vet ju att den förmodligen bara mår bra, men man läser alldeles för mycket här på familjeliv! Hualigen
Sådär, orkade inte skriva något igår.
HAr ögnat igenom allt ni skrivit sen igår, och tack för alla era ord angående de jag och Morriz "pratade" om igår.
Var ju på Sibyllekliniken igår och jag är faktist BESVIKEN.
Fick inga bilder för läkarn tyckte endå inte dom skulle bli något bra eftersom bebis inte låg bra enligt honom.
Sen hade han ju en UL-apparat sen stenåldern.
MEn vi fick de iaf på VHS och vi fick se att snoppen fanns kvar och även se den i MYCKET uppförstorat format
Sätesbebis har jag inte, däremot VET jag nu att moderkakan borde blockera lite rörelser, för min ligger tydligen uppe i taket av livmodern och sen ner en bit i fram, likaså ner en bit bakåt oxå.
Så där är förklaringen till mina nästan bara känningar vid "fialotta".
Det är alltså grabbens boxningar jag känner av där nere och när jag känner upptill så borde de då vara grabbens kraftigaste sparkar han får till
Hej tjejer!
Vad ni skriver!!!!
Hoppas de löser sig för alla med FP och HP och allt
Har vart på stan HELA dan och letat vårkläder åt Anton och Saga.
Om ni har lust får ni kika i mitt galleri och påpeka om de ser mycke dumt ut med mössan till den där jackan??
Hittade ingen som passade till, så då fick de bli en rosa med bruna ränder så folk slutar fråga vad HAN heter hela tiden om Saga,
Letade efter ljus å lykta efter snygg å smal jacka åt Anton, till slut hitta ja en på JC, så hoppas den passar
Han e ju låååååååååång och smal så de e svårt å hitta kläder åt honom som sitter bra.