Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Okej tjejer.. Vi får väl ta o resa till Kos då allihopa. Jag fick att jag enl vuxenpoängen är 39 år, fast på riktigt är jag ju 26.

Fy farao för folk som dömer en efter utseendet eller dem kläderna man har på sej!!

• Vallmar

Ja vi lär ju få svårt att flyga nu, höggravida som vi snart ärSkrattande, så vi får ta me oss bebbarna sen allihopa. Uihuiii!!

Beckah82: Usch da, hoppas det inte är gravdiabetes då. Jag hade sockervärde på 9 sist ja va hos bm men då hade jag ätit presis innan så det tyckte hon va grönt.

• Vallmar

Okej, min bm tyckte att eftersom sfmåttet håller kurvan o jag inte har haft socker i urinen osv så tyckte hon att glukosbelastning var onödigt.
    Däremot så har jag uvi för tredje gången o det oroar min bm eftersom det aldrig blir bättre.

Hur ligger du till i sfmåttet beckah?

• Vallmar

Kan de va farligt om man har för mkt sd? Eller ska man bara oroa sej om dem gör ont

• Vallmar

Wieee gu va bra låtar schager semin bjuder på!! Inte...

Idag fick jag en bukett rosor av karln min. Han skämdes för igår tror jag stackarn, hade lite bråk om ditt o datt.

Oh jag har hämtat min vagn idag!!Skrattande Nu känns det mera verkligt på något sätt att man ska ha barn.

Någon nämnde mjukglass med lakritsströssel, JA TACK!! Bara jag som typ inte kan äta något onyttigt nu pga halsbränna. Så fort jag försöker stoppa i mej en chokladbit eller nåt så får jag så ont. Kanske bra det me tanke på att jag gått upp 20 KG!!

• Vallmar

Va bra att det inte var gravdiabetes då beckah!

Jag blir lite orolig när jag läser infot fast jag får lita på min bm att hon håller koll på mej.

• Vallmar

Jo, jag ifrågasatte sist me tanke på att pappa har en typ A diabetes som är jättesvår. Men hon tyckte alla andra värden var bra, dvs inget socker i urinet, sfmåttet var som det skulle..osv. Jag ska dit på tisdag igen o har jag högt socker då kanske hon vill att jag ska testas.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3