BF Juli-07 Nr3
tack för att du fick mig att känna mig lite bättre:) som att det är inte jag som är en galen hormonstinn gravid kossa:p
fast om jag skulle säga nå skulle hon skylla på mina hormoner
tack för att du fick mig att känna mig lite bättre:) som att det är inte jag som är en galen hormonstinn gravid kossa:p
fast om jag skulle säga nå skulle hon skylla på mina hormoner
UL sa att jag ska få en pojke. men jag kan inet släppa den där gnagande känslan av att det är en flicka.
samma här och min stackars hand plågas av att jag rör på den.
ja det var vanliga vecka 18 fast pappan skulle bli överlycklig om vi får en flicka
Godmorgon på er alla
så underbart att vakna imorse ingen mer smärta :) men däremot en krabat som rör sig heta duga. och jag är glad att jag hade så pass litet fel som muskelsträckning i magen och pga det fick jag träffa dom på förlossningen. vet nu att den dagen jag kommer så kommer jag vara i kompetenta händer :)
hoppas det är bra med pussel :(
tjejer ska vi göra en pakt.. ingel mer skrämsel från våra bebisar. inga mer värkar och bli tvungen att kollas noga. vi har 2 månader kvar till juli så kanske att det kan börja lite lätt om 4 veckor eller vad säger ni
jo det är trots allt nu dte händer så mycket i magen. jag är ärligt talat helt facinerad :D
vet inet vad du har för filmsmak
men jag tyckte om Guardian med kevin costner
eller lite smörigare just like heaven var otroligt fin
mjukis jag har också köpt en sån. men jag tror min heter autobase. som egentligen kostar 1498 men jag köpte den då den var nersänkt till 989 kr.
jag köpte en resesäng från barnenshus av värde 995 men jag fick den för 395 för att leverantören hade skickat fel :D
Grattis till årsdagen zandrisen
menar du att mina fötter kan växa från 35 till 36 :D ooh vilken lycka
jag hade tänkt köpa bröstpump men efter inrådan härifrån hoppar jag den tills det kanske skulle behövas men annars så har jag madrass till sängen kvar att köpa mamma ska göra sängkläderna själv säger hon. och så är det nog allt. blöjor kläder och allt sånt är färdigt
oooh . magen flyttar sig ganska rejält nu. svårt att tänka sig att den kan bli större. vad är det som finns inne en stor koloss eller.