Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Hej flickor!

Åhh Vallmar vad jag också vill till yasuragi, hört bara bra saker om det stället och så fint det är!
    Usch! har varit så upptagen nu. Planer för vigseln har tagit upp det mesta av min tid! Två av mina vänner vet nu om vigseln för jag behövde lite hjälp och råd angående inbjudningskorten. Det värsta är att vi absolut inte har några pengar kvar och med tanke på att vi fick reda på att vi fick tid för vigsel ett par dagar sen så har vi inte haft i tanke på lunch/middag.

Vad gör man?! Vi har inte pengar att bjuda vännerna på middag på restaurang eller så, inte alls. Men jag vill ju inte skriva på inbjudningarna, kom på vigsel därefter kan du gå hem. Det är ju gaaaaaanska tråkigt. Sen hr vi inget fint ställe heller att bjuda vännerna till. Om någon i familjen hade hus och så kunde vi ju bjuda hem folk men det ser ut som skit på båda ställena. Plus att vi inte har plats för så många.

Hjälp!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Annki då är du som mig då Dock har jag varit borta pga av planeringar och skolarbeten

Imorgon ska jag in till stan, mitt i stan för att leta efter lite "verktyg" på Panduro, Kreatima och Mattssons Band iiihhhh längtar, jag älskar verkligen pysselgrejer och hela vigseln har gjort det möjligt för mig nu att pyssla fram fina inbjudningar och även göra min egen brudbukett

Måste dock komma på vad för färger vi ska ha, jag vill matcha blommorna efter vad för kläder vi ska ha. Jag har bestämt mig för en fin liten klänning, inte för pampigt (det blir senare) och mannen ska bara ha en fin skorta osv. Fast först ska jag iväg till försäkringskassan på möte och se om jag fattar FP och så. Därefter in till stan
    Någon som har lust att åka in till stan sådär tidigt?

• Mommmy  Dearest

urk... jag är trött... och så ska man till försäkringskassan inne i stan då.

• Mommmy  Dearest

Hello girls.
    Precis som Milla så ska jag även till MVC idag kl 11 45 Jag har haft jättestora besvär med kramper och så på sista tiden.

Igår natt vek sig hela mitt vänstra ben av kramp och jag kunde verkligen INTE vika tillbaka det igen, guuud sådan smärta. Den smärtan har tyvärr hållt i sig fram tills nu så vi får se om jag kan gå korrekt idag Fundersam
    Men idag får vi i alla fall se om mitt järnvärde har gått upp något

Lycka till idag Beckah

• Mommmy  Dearest

Godmorgon damer!

Usch, har inte varit inne på ett tag Fundersam Har bollat fram och tillbaka med detta bröllopsfixande. Först blev det borgerlig vigsel 5/5 som fortfarande är fastspikad. Därefter ville hela familjen fixa ett kyrkligt bröllop innan bebisen ploppar ut och nu har vi äntligen bestämt oss!
    Vigsel nu i maj. 12/6-2008 blir det ett utomhusbröllop med en brudklänning jag redan har valt fram med middag utomhus med, i fint fixat tält.

Usch, panikslagen. Alldeles för mycket att tänka på. Måste ta ett steg i taget. Vigsel, student, bebis sedan bröllop...
    Hoppas ni mår bra i alla fall. Har gått upp till vikten 60,2 som vi mätte fram i onsdags och jag ligger perfekt i SF-måttet, 26 i 27 fullgångna veckor. Ska in på v. 29 imorgon.
    Känns bra att närma sig talet 30...
    Bebisen gillar att misshandla sin lilla mamma, rejäla revbenssparkar så att man ser revbenen ploppa ut lite. ganska äcklig känsla...

• Mommmy  Dearest

Jag vill pyssla!! Suck, är så äckligt rastlös att det inte är sant. Allt bröllopsfixande är lagt på hyllan ett tag nu

Jaha, kanske att man ska ta och gå in till Panduro och köpa sig ett scrapbooking kit. Eller till plantagen och fixa med blommor. Hmmm... jag är helt slut på idéer. Kan någon komma på något åt mig?

Fan ta detta tråkiga väder alltså...

• Mommmy  Dearest

Jag vet det är kul men jag kan aldrig välja på vad för saker jag ska ha, jag vill ju helst ha ALLT
  • Mommmy  Dearest

mm, det är typ det som står på min lista också...
    Kanske att man ska ta och packa snart då. Usch om vattnet går på studenten. Men det är en hel månad för tidigt så det lär det ju inte bli, får vi hoppas.

Jaha, panduro - kanske att jag ska knalla dit då, ensam - igen... hehe...

• Mommmy  Dearest
    mammab, ja du - varför föddes saga en månad för tidigt förresten? Var det någonting eller hade dem bara räknat väldigt fel på UL?
  • Mommmy  Dearest

angående föräldragrupp - Ska dit idag En massa unga mammor och en massa förstföderskor, ganska synd att mannen inte kan förlja med men men.

Gud så jag har hållt igång med scrapbooking alltså. Sen jag gick till panduro igår har jag inte kunnat slita mig loss! Helt galet kul. Sen vill jag ha min egna balkong så att jag kan plantera blommor och grönsaker. Usch, suger att inte ha en egen lägenhet. Enligt mina vänner så har jag blivit typiska hemmafrun. Vad fan säger jag till det. bara för att jag älskar att pyssla o fixa

Angående amning - vet inte om jag kan Ska kontakta amningscentralen denna månad. Har ju hemska problem med eksem sen jag föddes och jag har fått linda om mina stackars bröst varje dag. Men om det inte gör ont eller skadar lillen så kör jag på Nu måste jag äta, helt utsvulten.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3