Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

Ella174 skrev 2007-05-03 09:09:39 följande:
    Men hur fungerar trolldropparna vid rötterna, kan de tränga ner?Mina visdomständer har suttit med värsta trädrötterna (och t o m varit fastväxta i käkbenet) så jag har fått många sprutor ner kring rötterna.
    inte en aning!! hon sa att det va nån ny grej istället för sprutan som ska funka på samma sätt men inte göra ont!Förvånad
  • Lindisen81

gu va svårt det är att andas utan att det ska göra ont!!!! känns som om luften inte kommer fram som den ska. men men, tittar på magen, småler för mg själv och är trots allt väldigt nöjd med min situation just nu!

(vill ha sex, men e inte det minsta sugen, hur går det ihop...???????????)

• Lindisen81
    Jen2006 skrev 2007-05-03 11:11:52 följande:
    jag tycker det låter som jag har det rätt bra ännu... jag har lång överkropp i förhållande till längden (och kanske i förhållande till de allra flesta andra) så min livmoder har inte lyckats nå så högt upp att det påverkar varken revben eller andning ännu... Är ju ändå i vecka 31 nu (men det kanske hinns med )
    jag får ju hela tiden höra att min mage sitter lågt, är ju bara en kula där nere, men när jag sitter så känns det som magen når upp till halsen... därav att det känns svårt att andas...
  • Lindisen81
    Jen2006 skrev 2007-05-03 11:14:11 följande:
    Lindisen: Vill oxå ha sex jättemycket för tillfället. Tyvärr behagar mitt underliv att inte känna det minsta (lite tråkigt med sex då alltså ) Dessutom får jag så fruktansvärt ont av själva penetreringen, det känns lixom som att det river på insidan. Någon som har idé på vad det kan bero på??
    jag får ont vid blygdbenet, och efteråt i magen. så det e ju inte så att man längtar. eller jo, jag längtar och vill, men som du skrev det, underlivet verkar inte vilja detsamma....
  • Lindisen81

Jen2006; jag känner igen mig i det du skrev... min lilla tjej i magen sparkade mycket mer för typ en vecka sedan än hon gör nu... Kan bli supernojig ibland och undra varför hon inte sparkar lika mycket som tidigare. Men jag känner, som du, sparkar varje dag bara inte lika mycket och lika tydligt... vad kan detta bero på??

• Lindisen81
    Helenander skrev 2007-05-03 18:29:52 följande:
    Lindisen - Undrar om det inte brukar vara så, att det är helt normalt, bebisen blir större och får mindre plats att röra sig på och kan inte sparka lika mycket. Har för mig att det var så min förra graviditet också.
    ja jag har intalat mig själv att det måste vara så för att inte gå runt och oroa mig
  • Lindisen81

nasse; om du ska laga, måste du inte röntga då? min tandläkare ville inte röntga under min graviditet, skulle höra av mig om jag fick besvär så skulle dom se om dom skulle göra något "undantag"... berätta sedan när du lagat om du fick "trolldroppar" som dom tydligen börjat med!!

Mjukis; ja jag undrade förut det där om dom sparkar mindre. Tack för svaret, känner mig lite lugnare. Hon sparkar på nu för fullt men inte med samma styrka som förut kan man säga å inte lika ofta, det är väl trångt därinne!

• Lindisen81

hmm, anar en viss irritation här inne... ja ja orkar inte lägga mig i diskussionen! Jag ska sitta i en bil i fyra timmar ikväll, he he, får se hur det går med ryggen då! Min mage kliar enormt mycket!! Ha en bra helg allihopa, jag ska relaxa i dalarna med pool, marknad, god mat osv hela helgen!!

• Lindisen81
    Nathalie009 skrev 2007-05-04 14:39:42 följande:
    lindisen: vadå för irritation? menar du de ja skrev? :S
    minns inte riktigt vem som skrev vad, men det handlade om pussel nånting, bla bla bla, inte det du skrivit om någon misshandel?? har inte hängt med ang det, men läste för några sidor sedan om pussel, gekås, å nånting sånt
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3