BF Juli-07 Nr3
gu va svårt det är att andas utan att det ska göra ont!!!! känns som om luften inte kommer fram som den ska. men men, tittar på magen, småler för mg själv och är trots allt väldigt nöjd med min situation just nu!
(vill ha sex, men e inte det minsta sugen, hur går det ihop...???????????)
Jen2006; jag känner igen mig i det du skrev... min lilla tjej i magen sparkade mycket mer för typ en vecka sedan än hon gör nu... Kan bli supernojig ibland och undra varför hon inte sparkar lika mycket som tidigare. Men jag känner, som du, sparkar varje dag bara inte lika mycket och lika tydligt... vad kan detta bero på??
nasse; om du ska laga, måste du inte röntga då? min tandläkare ville inte röntga under min graviditet, skulle höra av mig om jag fick besvär så skulle dom se om dom skulle göra något "undantag"... berätta sedan när du lagat om du fick "trolldroppar" som dom tydligen börjat med!!
Mjukis; ja jag undrade förut det där om dom sparkar mindre. Tack för svaret, känner mig lite lugnare. Hon sparkar på nu för fullt men inte med samma styrka som förut kan man säga å inte lika ofta, det är väl trångt därinne!
hmm, anar en viss irritation här inne... ja ja orkar inte lägga mig i diskussionen! Jag ska sitta i en bil i fyra timmar ikväll, he he, får se hur det går med ryggen då! Min mage kliar enormt mycket!! Ha en bra helg allihopa, jag ska relaxa i dalarna med pool, marknad, god mat osv hela helgen!!