• Tania

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-03-23 21:09:11 följande:
    försten på cut brukar ja gå till andreas eller en liten tjej minns ej va hon heter malin kanske.och på storagatan15 har ja gått till en som heter Nadya. blev svin nöjd när hon klippte mig sist!!
    Tack!
    Brukar de vara fullbokade eller tror du att man kan ha turen att få en drop in-tid i morgon?
  • Tania
    Aurora83 skrev 2007-03-23 22:26:55 följande:
    Men oj så ni har flyttat runt dem senaste veckorna ;)Tänkte ialalfall kolla in lite nu efter en tid av paus från FLHur långt har alla kommit i "planeringarna" e d nån som köpt saker än ? Och i så fall vad för nåt =)
    Njae flyttat runt vette sjutton. Vi har ju bara flyttat hit så vi har en uppdaterbar tråd
    Välkommen till nya tråden!!
  • Tania

Jag har själv haft jätteproblem med mina tänder som barn pga mediciner så Melle äter inte godis och dricker inte läsk.

Hans "godis" är glass och snacks och han dricker festis.
    Han är inte ens intresserad av godis och DET är jätteskönt
  • Tania

Förbaskat!!!

Vi var till VOLVO och skulle kolla bilen MEN DEN  FANNS INTE KVAR!!!!
    SÅ jäkla typiskt hahaha.... skrattretande,,,,
  • Tania
    Vallmar skrev 2007-03-24 15:23:11 följande:
    WHAT!!!NEh va tråkigt tbmh...Men det finns ju andra v50s...eller ska ni leta wéfter nåt annat? Är ford forden såld än då?
    Jo klart det finns ju andra men det var ju så typiskt eftersom det var perfekt... med färgen och priset och allt. Det enda som fattades var dragkrok men det är ju bara bekvämt inget nödvändigt.
    Nä det har inte ens ringt nån om Forden. Tråkigt
  • Tania

Hej tjejer!!!

Idag har det varit en BRA dag.
    Melle sov hos nonna (mormor på italienska) så vi sov länge och struntade i frukosten. Sen duschade vi läääääänge och sen bar det iväg till syrran för att kolla deras gamla köksluckor. Tyvärr hade de inte tillräckligt många så vi struntade i dem men däremot fick vi deras spis som är mycket nyare och fräschare än den vi har. Jippie!
    Efter besöket hos syrran bestämde vi oss för att åka till Ford för att titta lite på bilar nu när vi ändå var barnfria. Tror ni inte att vi hittar en volvo v50!!!!!!
    Automat till på köpet OCH dragkrok!!!.... Kunde det bli bättre???
    Jo visst... priset är ju högre än den förra bilen vi tittade på MEN den var ju inte automat eller hade drag (lyxigare).
    Vi pratade med en säljare och han "paxade" bilen åt oss och så fick vi en tid till värdering av vår bil (inbyte).
    Så förhoppningsvis har vi en ny bil till nästa helg
    Här är en rätt kass bild på den om någon vill se
  • Tania
    Vallmar skrev 2007-03-25 22:42:19 följande:
    Jag tror faktist att vi kommer få att augustibarn. 1 eller 2 aug kommer den komma, då har det gått cirka 2 veckor över tiden så det är ju normalt.tbmh: Aha, ni kan inte hålla er från volvo;) Den va fin den.Oh måste ta en bild jag med. väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så kan han hjälpa mej med det..
    Hehe... nä den är fin och så skön att åka.
    Visst är den svindyr men vi tänkte passa på medan vi är stabila i ekonomin och fortfarande på hugget
    Jag trodde aldrig att vi skulle skaffa Volvo men vi har blivit övertygade om att det är det bästa för oss för tillfället.
    Nu ska jag gå upp och sova så att jag vaknar i morgon.
    Godnatt
  • Tania

Jag har också varit hos BM idag.

I v 24+3 har jag 22cm mage och bebisens hjärta slog 146 s/min.
    Jag ligger i underkant på "kurvan" och med Melle låg jag i överkant. Lite kul att jämföra så här andra gången.
    Ja just ja.... jag har gått upp 7,3kg sen inskrivningen.
  • Tania

ÅÅÅÅÅHHHHH jag är så grymt irriterad på dessa däcksparkande bilprutare!!!!!!

Jag har som ett sista ryck satt ner bilen till 50 000:- ifall man skulle ha turen att sälja den privat och tjäna 2000kr på det. Vi får 48000kr i inbyte och då har folk mage att pruta ännu mer på det.
    Bara idag har jag fått bud på 40 000:- OSEDD!!!! Verkligen seriöst. Fastän man skrivit att vi får mer i inbyte...
    F*N, tror folk att man är helt tappad bakom vagnen eller?????
    Jisses!!!! 
    Nä det blir nog inbyte för att slippa fler idioter.
  • Tania

Suck.... kommer hem efter jobbet och läser igenom mailen och ser att jag fått YTTERLIGARE ett mail från superprutar-janne.

Jag förklarade i mitt svarsmail att vi får 48000kr i inbyte och att det vore dumt att släppa den för de 40000kr som han erbjöd. Tackade för visat intresse osv....
    Som svar på mitt mail fick jag ett "OJOJOJ då får ni JÄVLIGT bra för den bilen"
    Måste man vara otrevlig bara för att man inte "får som man vill" för JAG tog det som ett väldigt otrevligt svar.
    Men i alla fall så har en kille ringt idag som verkar seriöst intresserad. Han ville höra lite om bilen och skulle tänka på saken tills ikväll. Han bodde lite långt ifrån oss men pratade ändå om att komma och titta på bilen till helgen. DET låter seriöst!... Man kan inte köpa en bil osedd.
    Här är bilen vi ska sälja... inte är den värd mindre än 50000kr i alla fall!?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3