BF Juli-07 Nr3
beckah jag hade massor med vårter på händerna och fötterna då jag var 13 och dom frös bort varenda en och har aldrig haft problem efter det :)
beckah jag hade massor med vårter på händerna och fötterna då jag var 13 och dom frös bort varenda en och har aldrig haft problem efter det :)
karttu nu ska du vara snäll och inte skryta om alla godsaker från finland håller på och längtar ihjäl mig efter Nakki makkaraa och det här leipäjuusto mums mums och munkar oooohhh ... elak du är
nu har jag fått op tid för min högra hand. läkaren ringde mig idag så onsdag den 9e maj ska jag in på OP kl 07,00 efter fastande. tydligen kommer mamma upp då 100 mil bara för min skull :)
killen min ska däremot åka till södertälje då hans farfar dog inatt :(
så jag säger såklart att det är lugnt att han åker att klart jag klarar mig. men är livrädd egentligen och om inte mamma hade kommit så vet jag inte hur jag skulle klarat mig ensam. bor två mil utanför stan utan bussmöjligheter. kommer inte klara av att köra bil och jag minns inte hur länge det tog innan man fungerade normalt sist efter carpaltunnel operationen som gjordes på min högra hand.
och är som orolig för dom smärtstillande jag lär få för att stå ut med smärtan i handen hur kommer dom påvårka mig eller min baby
Det är inte länge kvar nu. strunta i byxorna. och bara var hemma och ta dte lugnt. det är inte värt riskerna om nått går fel. jag förstår att det måste vara frustrerande men som sagt snart är det dags.
jag vet att jag blev gravid den 18e oktober och testade positivt på natten den 30e oktober
Libero och vårdguiden är bäst tycker jag . dom stämmer
jag blev gravid den 18 med all säkerhet och jag testade tydligt positivt den 30e så nog kan det stämma och enligt UL så stämmer det också
Madelene okey då måste vi vara riktiga härmapor här i pite då vi är 7 pers som kände varandra innan som är gravida,,,, och min syster måste verkligen härmas då hon är 10 veckor efter mig med sin graviditet :p
så ni skulle skaffa er ett livslångt ansvar bara för att någon annan gör. vad tror folk egentligen..
dom mäter bebisen och går efter det. och tydligen stämmer det iaf på mig :)
jessa har ni så varmt. här snöade det imorse :P