Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Theresa1
    det de inte fanns, de hann itne skriva på papprerna så då kunde inte modern intyga att jst han var pappa så då fick han tine vårdnaden

• Calylite

Madelene87
    ja de funderade ja med på, ett sånt borde ju avgjort att han var fadern utan tvekan..

• Calylite

Madelene87
    ne precis, de kan ju bli för lite i kostnader då liksom *suck*

mammab
    samma här, tänkte ta på mig vanliga byxor men ändå MYCKET strech i den, ye right liksom, de kunde ja bara drömma om, de gick till knäna och sen såg de ut som ja föröskt kränga på mig nån jäkla kondom eller nå över mig.
    Så nu är de slut med småätandet, visst går man upp med 14+ känns lite mycket, 15 max sen får de vara

• Calylite

hur funkar de om tex ja skulle gifta mig nu, skrivs de på faderskaps. då med eller blir de automatiskt att han inte ska göra det då? (inte fö ja ska gifta mig, huvaligen )

• Calylite

Hallonfot
    Hehe jo precis, deras system är ju helt idiotiskt egentligen.
    Men de är väl stenåldergammalt med, kanske dags de uppdaterar de lite, nya tider kräver nya tag

• Calylite

Madelene87
    det du får av BM när du är dit som de står när du väntar. De som du skickar in till Försäkringen sen när du vill ha en slant för besväret

• Calylite

Madelene87
    Jag fick de för nån vecka sen på andra besöket, då sa jag till om att ja ville ha ett med.

• Calylite

Madelene87
    Ja du kanske må hojta till, vissa vill ju de

tbmh
    Du är inte ensam
    Känns hemskt så numera har ja dammat av motionscykeln

• Calylite

Lindisen81
    man kan om man vill. Ring in och boka tid tidigast 2 måander innan.

Vicke
    Jo lika nu..

• Calylite

Det borde de inte vara, du kan ju maila och fråga dem, de gjorde ja iallfall och fick då direktnumret med där ja kunde boka tid så slapp man gå genom växeln.

Lindisen81 skrev 2007-04-19 18:02:11 följande:
    jag var ute och kollade på min hemkommuns sida, där står det att man ska boka tid nere på sic-kontoret senast tre månader efter att barnet är fött. det står inget om att man kan fixa det innan... är det olika på kommun till kommun?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3