BF Juli-07 Nr3
Theresa1
det de inte fanns, de hann itne skriva på papprerna så då kunde inte modern intyga att jst han var pappa så då fick han tine vårdnaden
Theresa1
det de inte fanns, de hann itne skriva på papprerna så då kunde inte modern intyga att jst han var pappa så då fick han tine vårdnaden
Madelene87
ja de funderade ja med på, ett sånt borde ju avgjort att han var fadern utan tvekan..
Madelene87
ne precis, de kan ju bli för lite i kostnader då liksom *suck*
mammab
samma här, tänkte ta på mig vanliga byxor men ändå MYCKET strech i den, ye right liksom, de kunde ja bara drömma om, de gick till knäna och sen såg de ut som ja föröskt kränga på mig nån jäkla kondom eller nå över mig.
Så nu är de slut med småätandet, visst går man upp med 14+ känns lite mycket, 15 max sen får de vara
hur funkar de om tex ja skulle gifta mig nu, skrivs de på faderskaps. då med eller blir de automatiskt att han inte ska göra det då? (inte fö ja ska gifta mig, huvaligen
)
Hallonfot
Hehe jo precis, deras system är ju helt idiotiskt egentligen.
Men de är väl stenåldergammalt med, kanske dags de uppdaterar de lite, nya tider kräver nya tag
Madelene87
det du får av BM när du är dit som de står när du väntar. De som du skickar in till Försäkringen sen när du vill ha en slant för besväret
Madelene87
Jag fick de för nån vecka sen på andra besöket, då sa jag till om att ja ville ha ett med.
Madelene87
Ja du kanske må hojta till, vissa vill ju de
tbmh
Du är inte ensam
Känns hemskt så numera har ja dammat av motionscykeln
Lindisen81
man kan om man vill. Ring in och boka tid tidigast 2 måander innan.
Vicke
Jo lika nu..
Det borde de inte vara, du kan ju maila och fråga dem, de gjorde ja iallfall och fick då direktnumret med där ja kunde boka tid så slapp man gå genom växeln.